رییس مجلس شورای اسلامی جنجال های اخیر درباره مصوبه مجلس برای افزایش 60 درصدی حقوق مدیران را انتخاباتی دانست

به گزارش ندای گیلان،علی لاریجانی در جلسه علنی روز شنبه مجلس به سخنان و جنجال های اخیر درباره مصوبه مجلس درباره افزایش 60 درصدی حقوق مدیران واکنش نشان داد و تصریح کرد: تشکلی تازه به وجود آمده این سخنان را مطرح کرده است .
وی ادامه داد: آقای حاجی بابایی که از موسسان این تشکل است، پیش من آمد و گفت که شورای نگهبان از این مصوبه ایراد گرفته است. ‌اگر شورای نگهبان دوباره به این مصوبه ایراد بگیرد آن را حذف خواهیم کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی جنجال های اخیر درباره مصوبه مجلس برای افزایش 60 درصدی حقوق مدیران را انتخاباتی دانست و خطاب به افرادی که این سخنان را مطرح کردند گفت: خلاف نگویید، با ادبیات صحیح با مجلس صحبت کنید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه -11 اسفند ماه 95 – و در جریان بررسی ماده 38 لایحه برنامه ششم توسعه اعاده شده از سوی شورای نگهبان با اکثریت آرا سقف حقوق 240 میلیون ریالی (24 میلیون تومان) را برای مدیران دولتی به تصویب رساندند.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جمنا نیز روز گذشته در بیانیه ای نسبت به تصویب حقوق 240 میلیون ریالی (24 میلیون تومان) مدیران دولتی در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
در این بیانیه آمده است: معنای این مصوبه تعجب آور که باید آن را ریشخند به عدالت نامید، آن است که مجلسیان با آرای خود به فاصله طبقاتی 30برابری حقوق بگیران رای ‘آری’ داده اند! به بیان دیگر، حقوق روزانه هشت میلیون ریال(800 هزار تومان) یک مدیر خوش نشین دولتی معادل تمام حقوق و دسترنج یک ماهه یک کارگر سخت کوش و نجیب است.