تیم فوتبال مادرید با از پیش روی برداشتن اتلتیکوماردید در مجموع دو بازی رفت و برگشت به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد تا برای فتح جام به مصاف یوونتوس برود.

به گزارش ندای گیلان،چهارشنبه شب و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا٬ اتلتیکومادرید در ورزشگاه «ویسنت کالدرون» میزبان رئال مادرید تا شهرآورد پایتخت اسپانیا برگزار شود.
این دیدار در حالی آغاز شد که رئال در بازی رفت به برتری سه بر صفر پیروزی رسیده بود و هرچند اتلتیکو در دیدار برگشت به پیروزی دو بر یک رسید٬ اما شاگردان «زین الدین زیدان» در مجموع دو بازی رفت و برگشت صاحب برتری شده و به فینال رسیدند.
اتلتیکو دیدار برگشت را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه سیزدهم با ضربه سر تماشایی «سائول نیگوئز» به گل دست پیداکرد.
سه دقیقه پس از آن «آنتون گریژمان» از روی نقطه پنالتی دومین گلزن میزبان لقب گرفت.
در ادامه رئال مادرید با اتکا به توان خط هافبک قدرتمند خود و رد و بدل کردن پاس های متعدد بر روند بازی تسلط پیدا کرد و با گلی که «ایسکو» به ثمر رساند٬ رویای اتلتیکو ماردید را بر باد داد.
در نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و اتلتیکومادرید دو بر یک پیروز شد٬ اما این برد سودی برای این تیم نداشت تا رئال بازهم فینالیست شود.
این برای چهارمین فصل متوالی است که اتلتیکو در لیگ قهرمانان برابر رئال با ناکامی روبرو می شود.
پیش از این یوونتوس با از پیش روی برداشتن موناکوی فرانسه به دیدار پایانی رسیده بود.
بااین اوصاف٬ سیزدهم خردادماه تیم های رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا در ورزشگاه«میلینیوم» شهر کاردیف پایتخت ولز برای کسب جام قهرمانی به مصاف هم می روند.
رئال مادرید با یازده قهرمانی پرافتخارترین تیم این رویداد مهم محسوب می شود و یوونتوس نیز دو بار فاتح لیگ قهرمانان شده است./ایرنا