ندای گیلان:تیم والیبال بانوان سفیر گیلان با کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور ، به مسابقات لیگ برتر راه یافت

به گزارش ندای گیلان،سرپرست هیات والیبال استان گیلان روز سه شنبه در این خصوص گفت : تیم والیبال بانوان سفیر گیلان با کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور ، به مسابقات لیگ برتر راه یافت .
سید مهرداد گسکری افزود : تیم والیبال بانوان سفیر گیلان با صعود به دیدار فینال رقابت های لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور که در قم جریان داشت ، جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را به دست آورد .
وی اظهار کرد : گرچه تیم والیبال بانوان سفیر گیلان در فینال لیگ دسته اول کشور در یک بازی نزدیک برابر آریا صنعت بابل با نتیجه سه بر دو مغلوب شد، اما با کسب عنوان نایب قهرمانی ، توانست به لیگ برتر راه یابد .
گسکری ادامه داد : تیم والیبال بانوان سفیر گیلان در دیدار نهایی ست نخست را به حریف خود واگذار کرد اما در ست های دوم و سوم با غلبه بر بانوان آریا صنعت، از این تیم پیشی گرفتند، اما در ست چهارم بار دیگر مغلوب بابلی ها شدند تا کار به ست پنجم کشیده شود که در این ست نیز بانوان گیلانی نتیجه را به آریا صنعت واگذار کردند تا در مجموع با شکست سه بر دو در دیدار فینال به مقام نایب قهرمانی دست یابند.
سرپرست هیات والیبال گیلان همچنین به موفقیت تیم والیبال جوانان سفیر گیلان اشاره کرد و گفت: تیم والیبال جوانان سفیر گیلان با سرمربیگری عادل حسینی اواخر هفته گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور شد تا موفقیت های ارزشمندی در روزهای اخیر نصیب جامعه والیبال گیلان شود.
وی افزود : تیم والیبال مردان سفیر گیلان نیز که به مرحله حذفی لیگ دسته اول راه یافته، در دو دیدار خود برابر رعد پدافند اصفهان به یک پیروزی و یک شکست دست یافت تا کار به دیدار سوم در اصفهان کشیده شود و البته امیدواریم این بازی با پیروزی تیم گیلانی همراه شود.