حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رییس و نمایندگان مجلس تاکید کردند: در اقتصاد مقاومتی همزبانی وجود دارد٬ اما مشکل همدلی است.

ندای گیلان:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رییس و نمایندگان مجلس تاکید کردند: در اقتصاد مقاومتی همزبانی وجود دارد٬ اما مشکل همدلی است.

ایشان افزودند: باید همه باور کنند اگر از ظرفیت داخل استفاده شود، حل مسئله‌ی هسته‌ای آسان می‌شود. هسته‌ای الان به‌صورت گره درآمده است. غیر از هسته‌ای هم مسائل دیگری هست که اگر داخل را تقویت کنیم حل خواهد شد.‌

معظم‌له با بیان اینکه «در مسائل هسته‌ای مواضع همان است که علناً اظهار کردیم»٬ تصریح کردند: دقیقاً همان موارد زباناً و کتباً به مسئولان گفته شده و مواضع اساسی نظام اینهاست.

آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دادند: برادران ما مشغول کار و تلاشند، واقعاً در این زمینه‌ها کار می‌کنند و باید بر همین مواضع پافشاری کنند و بتوانند مصلحت کشور را تأمین کنند.

رهبر انقلاب در قسمتی دیگر از بیاناتشان با اشاره به این نکته که «این را می‌دانم دچار کمبود منابع هستیم و تحریم هم در کمبود منابع تاثیر داشته»٬ افزودند: اما راه علاج را پیدا کنید؛ راه‌حل صرفه‌جویی است.

حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه اولویت‌ها را باید رعایت کرد٬ گفتند: بن‌بستی وجود ندارد. کمبود منابع گره بازنشدنی نیست. کمبود منابع نباید بهانه‌ای شود که نمی‌شود کار کرد.‌