طی روزهای اخیر پوستری در فضای مجازی استان گیلان مبنی بر سخنرانی دکتر نیکزاد(رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در کشور) در روز چهارشنبه ۱۹ خرداد در شهر رشت در حال انتشار است؛ شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در گیلان این مسئله را جداً تکذیب می‌نماید.

به گزارش ندای گیلان از رشت و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در گیلان، طی روزهای اخیر پوستری در فضای مجازی استان گیلان مبنی بر سخنرانی دکتر نیکزاد(رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در کشور) در روز چهارشنبه ۱۹ خرداد در شهر رشت در حال انتشار است؛ شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در گیلان این مسئله را جداً تکذیب می‌نماید.

چنین اقدامی نشات گرفته از شیطنت‌های رسانه‌ای جبهه مخالف جهت تمرکز زدایی از فعالیت‌های انتخاباتی آیت‌الله رئیسی و برهم زدن اتحاد در جبهه انقلاب است.

لازم است به ذکر تنها مرجع اطلاع‌رسانی برنامه‌های انتخابات آیت‌الله رئیسی در گیلان، شورای هماهنگی ستادهای مردمی ایشان در استان است و هیچ مرجع دیگری صلاحیت اطلاع‌رسانی اقدامات مذکور را ندارد.

عموم مردم شریف گیلان می‌توانند جهت دسترسی به اخبار شورای هاهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان صفحه مجازی این شورا در اینستاگرام به نشانی raisigilan.official مراجعه نمایند.