سرهنگ محمدی گفت: توقف های دوبله مقابل ایستگاههای صلواتی مصداق بارز تضییع حق الناس است.

به گزارش ندای گیلان،رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان گیلان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: توقف های دوبله مقابل ایستگاههای صلواتی در ساعات پیک ترافیک و در خیابانهای شلوغ برای دریافت نذورات (شربت و چایی و..‌) باعث ایجاد ترافیک ؛نقض حقوق رانندگان و مردم و مصداق بارز تضییع حق الناس است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه حمل علم های نامتعارف و بزرگ ضمن ایجاد نارضایتی مردم ایجاد ترافیک سنگین در معابر میکند؛ افزود: پليس تلاش مي‌كند تا بستر مناسبي براي برگزاري مراسم سوگواري سرور و سالار شهيدان در سطح شهرها فراهم شود.
وی ضمن درخواست همکاری از هیئتها و مردم با فرهنگ استان؛ خاطرنشان کرد: توقع مردم از پلیس روانی ترافیک است و این مهم با کمک همه مردم با فرهنگ و مسئولان هیئت های عزاداری محقق می‌شود.
سرهنگ محمدی در پایان ضمن درخواست از هیئتهای سینه زنی برای پرهیز از توقف های طولانی مدت در خیابانهای شهر برای عزاداری و پرداختن به مراسم عزاداری و سینه زنی در مساجد و حسینیه ها از رانندگان خواست؛ با دقت و حوصله بيشتري رانندگي نمايند و در هنگام مواجهه با هيئت ها كاملا توقف نموده و بعد از حركت عزاداران به حركت خود ادامه دهند.