بسته اخبار حوادث جهان 10 دی ماه ندای گیلان با اخباری همچون تجاوز اعضای محکمه به دختر 19 ساله و فرار زندانیان خطرناک از زندان فوق امنیتی برلین منتشر شد.

به گزارش سرویس حوادث ندای گیلان،بسته اخبار حوادث جهان 10 دی ماه ندای گیلان با اخباری همچون تجاوز اعضای محکمه به دختر 19 ساله و فرار زندانیان خطرناک از زندان فوق امنیتی برلین منتشر شد.

 

توطئه زن خیانتکار برای همسرکشی
زن میانسال امریکایی وقتی پی برد همسرش به رابطه پنهانی او با پسری نوجوان پی برده، نقشه قتل شوهرش را کشید، اما زن خیانتکاردر یک قدمی اجرای نقشه شومش دستگیرشد.
«کیت ترانسو»دربازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان پلیس «پنسیلوانیا» گفت که شوهرش برای اینکه مانع جدایی‌شان شود تهدید کرده بود با افشای رابطه پنهانی او با نوجوانی 14 ساله، آبرویش را خواهد برد، به همین خاطرتصمیم به قتل گرفت.به گزارش پلیس، این زن برای اجرای نقشه‌اش سعی کرد در صحنه تیراندازی تصادفی، شوهرش را بکشد اما ناکام ماند.
مرده ای که پس از7 ماه زنده شد
مرد تایلندی با گذشت 7 ماه از اعلام خبرمرگش، در صحت و سلامت کامل به خانه بازگشت.به گزارش رسانه‌ها، مرد 44 ساله که «ساکورن ساچیوا» نام دارد، سال‌ها دریک کلبه روستایی دور افتاده تنها زندگی می‌کرد و هرازگاهی با خانواده‌اش تماس تلفنی داشت. اما حدود هفت ماه قبل آنها درتماس مسئولان بیمارستانی برای شناسایی جسد وی فراخوانده شدند. اما ازآنجا که جسد باد کرده و غیرقابل شناسایی بود ومسئولان بیمارستان هم اصراکردند که جسد متعلق به «ساکورن» است، خانواده‌اش جسد را تحویل گرفته و در مراسمی سنتی آن را سوزاندند.اما 7 ماه پس ازاین اتفاق «ساکورن»درکمال ناباوری همگان به خانه‌اش برگشت و درتماس تلفنی با اقوامش همه را شوک زده کرد. هنوز جزئیات چگونگی بروز این اشتباه فاش نشده است. اما مرد تایلندی که زنده بودنش را به خانواده‌اش اثبات کرده امیدوار است بتواند بزودی مدارک شناسایی‌اش را نیز اصلاح کند.
مرد آرایشگر گوش مشتری را برید
آرایشگر خشمگین برای ادب کردن مشتری نافرمانش، گوش او را با قیچی برید و بخشی از سرش را هم تراشید.مرد 46 ساله که در شهر «مدیسون» ایالت «ویسکانسین» امریکا آرایشگری می‌کرد، وقتی مشتری 22 ساله‌اش به حرف‌های او گوش نکرد و مدام سرش را تکان داد در اقدامی وحشیانه با قیچی گوش او را برید و پیش از اینکه مشتری نگونبخت بتواند از جایش بلند شود قسمتی از سرش را تراشید.مشتری که از شدت درد و عصبانیت فریاد می‌زد بلافاصله پلیس را خبر کرد و آرایشگر عصبانی بازداشت شد.
افشای ارتباط زن خائن با پسر 14 ساله

زن میانسال وقتی فهمید شوهرش از رابطه پنهانی او با پسر جوان با اطلاع شده تصمیم به قتل گرفت اما در یک قدمی اجرای نقش قتل شوهرش دستگیر شد.

کیت ترانسو»دربازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان پلیس  «پنسیلوانیا» گفت که شوهرش برای اینکه مانع جدایی‌شان شود تهدید کرده بود با افشای رابطه پنهانی او با نوجوانی 14 ساله، آبرویش را خواهد برد، به همین خاطرتصمیم به قتل  گرفت.به گزارش پلیس، این زن برای اجرای نقشه‌اش سعی کرد در صحنه تیراندازی تصادفی، شوهرش را بکشد اما ناکام ماند

تجاوز اعضای محکمه به نوعروس
دختر پاکستانی که برخلاف نظر خانواده‌اش به عقد پسری در آمده و از روستایشان فرار کرده بود، در دادگاه محلی محاکمه شد و یک ماه بی رحمانه مورد تجاوز اعضای دادگاه قرار گرفت.
به گزارش پلیس شهر «فیصل آباد»، خانواده «رقیه» 19 ساله پس از آنکه متوجه فرار او با پسر مورد علاقه‌اش شدند به جست و جوی آنها پرداختند تا اینکه سرانجام دخترجوان را یافته و او را به محکمه محلی روستا سپردند. اعضای دادگاه نیز بدون شنیدن اظهارات دختر جوان، عقد او با پسر مورد علاقه‌اش را باطل کرده و او را یک ماه حبس کرده و هر روز زن جوان را مورد تجاوز قرار دادند. تا اینکه سرانجام «رقیه»با کمک چندنفر از اهالی روستا موفق به فرار شد و خود را به پلیس رساند و شکایت کرد. پس از تحقیقات محلی، مأموران پلیس سه نفر را در این رابطه بازداشت کردند. در حال حاضر تحقیقات دراین باره همچنان ادامه دارد.
فـرار از زندان برلین
پلیس آلمان با انتشارتصاویر فراربزرگ 4 تبهکار از زندان مدرنی در برلین، از مردم برای دستگیری تبهکاران فراری کمک خواست.به گزارش پلیس، این 4 زندانی که به اتهام سرقت، زورگیری و ضرب و شتم در زندان «پلوئتزنسی»به سرمی بردند ازطریق حفره تهویه زندان، خود را به فضای بیرونی کشانده و با ضربات پتک دیوار را تخریب کرده و متواری شدند. براساس اعلام مسئولان زندان، محکومیت 3 نفر از زندانی‌ها سال آینده به پایان می‌رسید و یکی از آنها نیز قرار بود سال 2020 از زندان آزاد شود. هنوز مشخص نیست زندانیان فراری چگونه به نقشه زندان و ابزار فرار دسترسی پیدا کرده‌اند. در پی این فرار، مأموران برای دستگیری آنها به حال آماده باش درآمده‌اند و همزمان با انتشارگسترده تصاویرآنها، ردیابی‌های گسترده برای دستگیری‌شان ادامه دارد.