به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی درباره برگزاری جشنواره تصویرگری بانکداری الکترونیک گفت: این حمایت دوجانبه است. ما میخواهیم که هنرمندان وارد کارهای واقعی شوند و اگر ایده، طرح یا فکری دارند، آن را در زمینه کارهای واقعی کشور ارائه کنند. بیشک نظام بانکی […]

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی درباره برگزاری جشنواره تصویرگری بانکداری الکترونیک گفت: این حمایت دوجانبه است. ما میخواهیم که هنرمندان وارد کارهای واقعی شوند و اگر ایده، طرح یا فکری دارند، آن را در زمینه کارهای واقعی کشور ارائه کنند. بیشک نظام بانکی کشور یکی از همین زمینههای مهم و واقعی کشور است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر میخواهیم که هنرمندان بیایند و به ما کمک کنند و در رشد و توسعه این بخش سهیم باشند. زبان هنر زبانی ماندگار و گویا است و شفافیت و صلابت خاص خود را دارد. گاهی با یک اثر هنری میتوان کاری کرد که با صد سخنرانی نمیشود انجام داد.
دیواندری درباره اهداف برگزاری جشنواره تصویرسازی بانکداری الکترونیک گفت: ما اهداف بلندمدتی در این زمینه داریم و در سالهای آینده هنرهایی مانند عکاسی، گرافیک، نقاشی و دیگر بخشهای هنرهای تجسمی به این جشنواره اضافه میشود.
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی درباره غفلتی که تاکنون در زمینه بهره بردن از هنر در عرصه بانکداری کشور شده، یادآور شد: در حوزه نظام بانکی و پولی ما بیشتر سرگرم کارهای تخصصی هستیم. به همین دلیل گاهی غافل میشویم که میشود از بخشهای دیگر هم در این زمینه کمک گرفت. در این میان چه چیزی بهتر از فضای هنری و زبان هنر که راحتتر میتواند با مخاطبان عام و جامعه ارتباط برقرار کند. بیشک هنر نفوذ، صلابت و ماندگارتر است؛ تا این که بخواهیم تنها به سخنرانیها اتکا کنیم.
نخستین دوره جشنواره تصویرسازی بانکداری الکترونیک به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی 13 و 14 دی 1395 در مرکز همایشهای برج میلاد تهران برگزار میشود.
انتهای پیام/