مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای ایام دهه کرامت در ۴۵۰ بقعه متبرکه استان، گفت: ۷۲ محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حجت الاسلام ستار علیزاده در جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه کرامت بقاع متبرکه را بهترین مکان برای حضور مردم به ویژه جوانان برای انجام کارهای فرهنگی دانست و گفت: ۴۵۰ بقعه متبرکه گیلان میزبان برگزاری جشن‌های دهه کرامت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نورافشانی در شب میلاد امام رضا (ع) و راه اندازی ۱۱ کاروان شادی با نام «شمیم کرامت» را بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام اعلام کرد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه فرهنگی قرار دوازدهم با هدف توزیع سه هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توسط بقاع متبرکه، افزود: امروزه جوانان با حضور در مزار امامزادگان و شرکت در دورهمی فرهنگی و اجتماعی فعالیت بیشتری دارند و این موضوع اهمیت بزرگداشت این پایگاه‌های فرهنگی را برجسته می‌کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان به برگزاری مراسم تجلیل از ۷۶ نفر از اعضای هیئت امنا و مدیران مراکز افق، خادمان و خیران بقعه‌ساز، ائمه جماعات امامزادگان و بقاع متبرکه را یکی دیگر از برنامه‌ها عنوان و تصریح کرد: ۷۲ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه گیلان برپا می‌شود.