رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ورود بیش از ۵۵۲ هزار خودرو به استان، گفت: هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان پرحجم و روان است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، جاور صفاری با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است.

وی با بیان اینکه تردد در ورودی گیلان در محدوده رودبار پرحجم گزارش شده است، افزود: وضعیت سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان عادی و روان است.

سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۵۵۲ هزار خودرو وارد گیلان شده است، اضافه کرد: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت چهار نفر بر اثر حوادث جاده‌ای در محورهای استان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: در همین مدت ۶۹ نفر نیز در این حوادث مصدوم شده‌اند.

رئیس پلیس راه گیلان رعایت نکردن سرعت مطمئنه، توجه نکردن به جلو و استفاده از تلفن همراه از مهم‌ترین عوامل بروز حوادث رانندگی عنوان کرد و ادامه داد: حدود ۵ هزار و ۷۰۰ نیرو در قالب تیم‌های انتظامی، راهور و پلیس به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.