رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم تجربه انگاری در حوزه کشاورزی گفت: دانش، اندوخته ها و تجارب گیلان و آستراخان در حوزه کشاورزی تبادل می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،صالح محمدی که همراه تیم اقتصادی گیلان به روسیه سفر کرده، در گفت و گویی با اشاره به نشست مسؤولان کشاورزی گیلان و آستراخان اظهار کرد: در این نشست در خصوص توسعه همکاری دو طرف در بخش کشاورزی تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه سرمایه گداری در حوزه کشاورزی بین دو استان گیلان و آستراخان تقویت می‌شود، افزود: دو طرف برای سرمایه گذاری در بخش دام و طیور، شیلات و آبزی پروری اعلام آمادگی کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم گسترش تبادل کالا و محصولات کشاورزی این استان با آستراخان اضافه کرد: دو استان گیلان و آستراخان ظرفیت‌های ترانزیتی خوبی در بخش کشاورزی دارند که باید این مهم تقویت شود.

محمدی با بیان اینکه مسؤولان کشاورزی آستراخان به گیلان سفر می‌کنند، گفت: این سفر برای گسترش همکاری و تعاملات تجاری و اقتصادی به ویژه در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر لزوم تجربه انگاری در حوزه کشاورزی افزود: دانش، اندوخته‌ها و تجارب گیلان و آستراخان در حوزه کشاورزی تبادل می‌شود.