ندای گیلان:سیدعباس عراقچی با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده هیچ‌گاه اجازه نداده و نخواهد داد که زبان تهدید در مذاکرات به کار گرفته شود، گفت: خوشبختانه نمایندگان با مخالفت با این طرح بهترین تصمیم را اتخاذ کردند. معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، با انتقاد از جنگ رسانه‌ای کشورهای غربی درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: تیم […]

ندای گیلان:سیدعباس عراقچی با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده هیچ‌گاه اجازه نداده و نخواهد داد که زبان تهدید در مذاکرات به کار گرفته شود، گفت: خوشبختانه نمایندگان با مخالفت با این طرح بهترین تصمیم را اتخاذ کردند.

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، با انتقاد از جنگ رسانه‌ای کشورهای غربی درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: تیم مذاکره‌کننده هیچ‌گاه اجازه نداده و نخواهد داد که زبان تهدید در مذاکرات به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده کشورمان هیچ‌گاه اجازه طرح مطالب تهدیدآمیز در مذاکرات را نداده‌اند و تاکنون طرف‌های مقابل ما هم به خودشان اجازه استفاده از ادبیات تهدید در مذاکرات را نداده‌اند.

عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در گفت‌وگو با خانه ملت افزود: البته در بیرون از مذاکرات، به دنبال القای شبهه تهدید با استفاده از رسانه‌ها خود هستند، اما قطعا این اقدامات هیچ تأثیری در اراده ما نخواهد داشت.