رئیس کل دادگستری گیلان گفت: تاخیر در پروژه های عمرانی خسارات فراوانی به دنبال دارد و یکی از مطالبات مردم، عمل به زمان بندی های اعلام شده در اجرای طرح هاست.

به گزارش ندای گیلان از  رشت،نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با موضوع بررسی تاخیر ساخت پل غیر هم سطح ورودی شهرستان فومن به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان و با حضور دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی  و تعدادی از مسئولان اجرایی استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه توسعه، پیشرفت، عمران و آبادی امری فطری بوده و بشر همواره  در راه آبادانی شهر و دیار خود تلاش می نماید اظهار داشت:  تاخیر در پروژه های عمرانی خسارات فراوانی به دنبال دارد و یکی از مطالبات مردم، عمل به زمان بندی های اعلام شده در اجرای طرح هاست.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه مسئولان باید به لحاظ این تاخیرها پاسخگوی مردم باشند افزود: اگر مسئولی بعد از اظهار نظرکارشناسان در روند پیشرفت پل اخلالی ایجاد نماید مورد تعقیب قانونی قرار گرفته و پرونده قضایی برای وی تشکیل خواهد شد.

در پایان این نشست مقرر شد وزارت راه و شهرسازی بلافاصله نسبت به اجرایی شدن پروژه اقدام و در فرصت زمانی تعیین شده پروژه را به اتمام رسانده تا دغدغه مردم منطقه با اجرای کامل طرح مذکور مرتفع گردد.