به گزارش ندای گیلان، مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: بهره‌مندی از بهترین و مرغوب‌ترین تجهیزات رستورانی و هتلی باعث بازدهی کسب و کار این صنعت می‌شود و هر چقدر تاسیسات گردشگری تجهیزات بروزی برای جلب رضایت مشتریان در اختیار داشته باشند در صنعت گردشگری می‌تواند درخشش بیشتری داشته باشد. مسعود حلاج‌پور در حاشیه بازدید از […]

به گزارش ندای گیلان، مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: بهره‌مندی از بهترین و مرغوب‌ترین تجهیزات رستورانی و هتلی باعث بازدهی کسب و کار این صنعت می‌شود و هر چقدر تاسیسات گردشگری تجهیزات بروزی برای جلب رضایت مشتریان در اختیار داشته باشند در صنعت گردشگری می‌تواند درخشش بیشتری داشته باشد.

مسعود حلاج‌پور در حاشیه بازدید از یک مجموعه تولیدکننده و عرضه کننده تجهیزات هتلی اظهار کرد: امروزه صنعت گردشگری بعنوان یکی از بزرگترین و متنوع ترین فعالیت خدماتی دنیا در تجدید حمایت جوامع انسانی و احیای فرهنگی آن، اشتغال و درآمدزایی، حفاظت از فضای طبیعی و محیط زیست و در نتیجه توسعه همه جانبه نقش اساسی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان افزود: گردشگری به عنوان فعالیت گسترده و عظیم می‌تواند به نحوی سازمان و توسعه یابد که در عین دستیابی به اهداف مورد نظر بتواند شاخص توسعه را در برگرفته و با کسب رضایت گردشگران و ایجاد خاطره خوش در اذهان آن‌ها، فرصت بازگشت مجدد به تبلیغ و ترویج مقصد گردشگری را فراهم آورد و موجب اثرات مثبت اقتصادی فرهنگی و اجتماعی و محیط زیست شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین سازمان‌هایی که کیفیت خدمات آنها همیشه در ذهن مشتریان باقی می‌ماند سازمان‌های خدماتی شاغل در گردشگری و تاسیسات گردشگری هستند، گفت: بحث کیفیت ابتدا در صنعت سپس در حوزه خدمات معنی پیدا می‌کند. در دنیای رقابت امروز عرضه خدمات در سایه تجهیز منابع انسانی و تجهیز منابع هتلی نظیر تجهیزات لوازم اداری، خانه داری، اتاق، لابی، پذیرش، کافی شاپ، پارکینگ و… معنی پیدا می‌کند لذا با رشد فناوری و گسترش دانش، تهیه تجهیزات و ملزومات با کیفیت و حرفه‌ای تاسیسات گردشگری نقش بسیار مهمی در جذب گردشگران ایفا می‌کند.

حلاج‌پور ادامه داد: بهره‌مندی از بهترین، مرغوب‌ترین و قابل استفاده‌ترین تجهیزات رستورانی و هتلی باعث بازدهی کسب و کار این صنعت می‌شود و هر چقدر تاسیسات گردشگری تجهیزات بروزی برای جلب رضایت مشتریان در اختیار داشته باشند در صنعت گردشگری می‌تواند درخشش بیشتری داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان ادامه داد: با توجه به روحیه میهمان نوازی گیلانیان و همچنین فرهنگ غنی و متنوع خوراکی‌ها و بکارگیری دستور پخت غذا و نوشیدنی‌های سنتی و بومی و استفاده از معماری غنی گیلان و سبک فضاسازی و نیروی جوان و تحصیل کرده در بخش گردشگری شرایط ایده آل را برای جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم کنیم.

منبع