ندای گیلان:طی حکمی از سوی سیف اله آقابیگی ،  مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان، مهندس بهرام بهرام پور به عنوان سرپرست امور منابع آب شرق نزدیک( شهرستانهای لاهیجان، آستانه اشرفیه و سیاهکل) منصوب شد. در این حکم  آمده است؛ نظر به مراتب تعهد و تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست […]

ندای گیلان:طی حکمی از سوی سیف اله آقابیگی ،  مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان، مهندس بهرام بهرام پور به عنوان سرپرست امور منابع آب شرق نزدیک( شهرستانهای لاهیجان، آستانه اشرفیه و سیاهکل) منصوب شد.

در این حکم  آمده است؛ نظر به مراتب تعهد و تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست امور منابع آب شرق نزدیک( شهرستانهای لاهیجان، آستانه اشرفیه و سیاهکل) تعیین می گردید، تا زیر نظر معاونت حفاظت و بهره برداری نسبت به انجام وظایف محوله به شرح ذیل اقدام نمائید.

-نظارت و کنترل بهره برداری از چاه ها براساس پروانه های صادر شده و جلوگیری از برداشت های غیر مجاز

-نظارت و پیگیری و اجرای صحیح قانون توزیع عادلانه آب و سایر قوانین و آیین نامه های مرتبط با وظایف امور مناطق منابع آب

-همکاری با واحد مشترکین و درآمد برای دریافت آب بهاء حق النظاره و حق اشتراک از واحدهای زراعی، صنعتی و تجاری.

-نظارت بر عملکرد شرکت بهره برداری(امور و ادارات آبیاری) در انتقال، تقسیم و توزیع و فروش آب و وصول آب بها در مناطق محدوده عمل.

-تعامل و همکاری با فرمانداری ها و بخشداری ها و ارگانها و نهادهای حوزه عمل و حضور فعال در جلسات مربوطه.

امید است با استعانت از خداوند منان ضمن بهره گیری از ظرفیتهای موجود، در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و شرکت موفق و موید باشید.