معاون فرماندار رضوانشهر گفت: طبق هماهنگی ها، اجرای واکسیناسیون طیور در 50 روستای این شهرستان توسط نیروهای بسیجی انجام خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان از رضوانشهر،معاون فرماندار رضوانشهر گفت: طبق هماهنگی ها، اجرای واکسیناسیون طیور در 50 روستای این شهرستان توسط نیروهای بسیجی انجام خواهد شد.

جلسه ستاد واکسیناسیون طیور روستایی با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلابی رضوانشهر در محل فرمانداری برگزار شد و مقرر شد تا این طرح در سطح 50 روستای این شهرستان از سوی نیرو های بسیجی اجرا شود.
معاون فرماندار رضوانشهر ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار نمود: بر اساس تفاهنامه صورت پذیرفته بین سازمان دامپزشکی و بسیج سازندگی طرح ملی واکسیناسیون نیوکاسل طیور روستایی در روزهای سوم و چهارم آذر ماه در سراسر کشور اجرا خواهد شد .
ابراهیم چراغی افزود: با توجه به اینکه این طرح در 50 روستای هدف شهرستان رضوانشهر نیز همزمان اجرا می شود مسئولان شهرستانی باید در اجرای این طرح ملی همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.
وی همچنین از بخشداران خواست جهت واکسیناسیون طیور با توجیه شوراهای اسلامی و دهیاران یک روز قبل نسبت به اطلاع رسانی در روستاهای هدف اقدام نمایند.
در ادامه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیز مطالب را در خصوص نحوه اجرای طرح واکسیناسیون طیور روستایی در 50 روستای هدف شهرستان بیان کرد.