با برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنوارۀ موسیقی کلاسیک ایرانی (ردیف دستگاهی) استان گیلان در رشت، برگزیدگان این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش ندای گیلان،سید امیرمصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: نخستین جشنوارۀ موسیقی کلاسیک ایرانی (ردیف دستگاهی) استان گیلان در دو بخش موسیقی سازی و آواز در روزهای ٢٠ و ٢١ اسفندماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار شد.

وی با بیان این که آیین اختتامیه این جشنواره نیز روز دوشنبه (٢١ اسفند ٩٦) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اساتید، هنرمندان، دانشجویان، هنرجویان و علاقمندان به موسیقی برگزار شد، گفت: در پایان این مراسم از نفرات برگزیده جشنواره تقدیر به عمل آمد.

مصباح تصریح کرد: هیئت داوران نخستین جشنوارۀ موسیقی کلاسیک ایرانی (ردیف دستگاهی) استان گیلان متشکل از رضا ایمان طلب، بهزاد خسروی، مهدی علومی و وصال عربزاده، برگزیدگان جشنواره را به شرح ذیل معرفی کردند:

در بخش کل ردیف: عارف شاهدی‌نواز، رتبۀ ویژه – بهرام محمدی، رتبۀ اول – فرشاد رستین، رتبۀ سوم.

در بخش یک دوم ردیف: پویا حمله ور، رتبۀ سوم.

در بخش یک سوم ردیف: یاسمین آقا محمدی و سینا غمگسار، رتبۀ اول – شهریار قیدارپور و سهیل دیاری، رتبۀ دوم – آرمین عظیمی و پرهام شیروانیون، رتبۀ سوم.

نخستین جشنوارۀ موسیقی کلاسیک ایرانی (ردیف دستگاهی) گیلان به همت انجمن موسیقی و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.