مسئول خانه پویانمایی جبهه فرهنگی گیلان گفت: سومین دوره‌ تخصصی آموزش انیمیشن با هدف آموزش نیروهای متخصص در زمینه هنرهای دیجیتال در گیلان برگزار می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت ،حسن صمدی در گفتگویی با اشاره به پایان دوره تابستانی کلاس‌های خانه پویانمایی جبهه فرهنگی استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب نوجوانان و جوانان گیلانی، خانه پویا نمایی در نظر دارد برای ترم پاییزه نیز دوره‌های آموزش تخصصی برگزار کند.

صمدی با بیان اینکه در ترم تابستان بیش از ۷۰ هنرجو نوجوان و جوان در دو بخش دوره‌ای و کارگاهی حضور یافتند، گفت: ثبت نام سومین دوره تخصصی آموزش انیمیشن در گیلان در ترم پاییزه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام در دوره‌های تخصصی انیمیشن و نرم‌افزارهای وابسته تا ۱۵ مهر ماه امسال به آدرس تارنمایی خانه پویانمای استان گیلان مراجعه کنند.

مسئول خانه پویانمایی جبهه فرهنگی استان گیلان در ادامه هدف از برگزاری این دوره را آموزش نیروهای متخصص در زمینه هنرهای دیجیتال عنوان کرد و گفت: در این دوره نرم‌افزارهای فتوشاپ، ایلاستریتور، افترافکت، موهو(انیمه استودیو)، نقاشی دیجیتال، طراحی آکادمیک(پایه)، موشن گرافیک و آشنایی با مدلسازی سه بعدی آموزش داده خواهد شد.