رئیس هیأت فوتبال رضوانشهر گفت: کلاس مربیگری فوتبال درجه C ایران با شرکت 19 مربی فوتبال از شهرهای مختلف استان در مجموعه ورزشی معلم این شهرستان آغاز شد .

به گزارش ندای گیلان،،کامران نعمتی گفت: حمید رجبی نیا، مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسئولیت مربیگری این دوره را بر عهده دارد که علوم و فنون مربوطه را به شرکت کنندگان انتقال می دهد.
نعمتی اظهار کرد: کلاس مربیگیری فوتبال درجه C ایران به مدت یک هفته و در دو مرحله تئوری و عملی در مجموعه ورزشی معلم رضوانشهر برای اولین بار آغاز شده است و در پایان به افرادی که بتوانند با موفقیت این دوره را پشت سر بگذارند، مدرک مربیگری فوتبال درجه C ایران اعطاء می شود .
نعمتی خاطرنشان کرد: کلاس فوق بنا بر قوانین جدیدی که از سوی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده، جایگزین کلاس مربگیری درجه D آسیا است و مربیانی که این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند، می توانند با تشخیص مدرس در دو شاخه B ایران و یا C آسیا به مدارک بالاتر دست یابند.
وی ادامه داد: همچنین افرادی که موفق به کسب مدرک مربیگری درجه C ایران شوند، می توانند در تیم های زیر گروه شهرستان و استان، به مربیگری مشغول شوند.
نعمتی در ادامه با بیان این مطلب که در شهرستان رضوانشهر هم اکنون تعداد 16 نفر مربی فوتبال فعال هستند گفت: یک تیم فوتبال در لیگ برتر بزرگسالان گیلان و همچنین در رده نو جوانان نیز یک تیم برتر در سطح استان داریم.
وی با اشاره به فعالیت مدارس فوتبال در این شهرستان گفت: با شروع فصل تابستان، مدارس فوتبال در این منطقه زیر نظر فدراسیون فوتبال کشور مشغول فعالیت هستند.