نشست مشترک اعضای شورای مرکزی، شورای ائتلاف، شورای وحدت و تشکل ها و اربعین های حامی محمد ابراهیم رئیسی به محوریت دکتر محمد دوستار رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان گیلان برگزار گردید.

به گزارش ندای گیلان از رشت عصر امروز نشست مشترک اعضای شورای مرکزی، شورای ائتلاف، شورای وحدت و تشکل ها و اربعین های حامی محمد ابراهیم رئیسی به محوریت دکتر محمد دوستار رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان گیلان برگزار گردید.
دکتر محمد دوستار در این نشست با تاکید بر ایجاد محدودیت بین تمامی ستادهای مردمی جهت فعالیت برای آیت الله رئیسی در انتخابات پیش رو گفت وحدت کلمه تاکید همیشگی امام راحل(ره) و اسلام است.
وی با تاکید بر توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات و همچنین سخنان چند روز گذشته ایشان افزود؛ اجرایی نمودن فرمایشات ایشان باید در دستور کار همه ما به جهت برون رفت کشور از مشکلات فعلی قرار گیرد.
دکتر دوستان با اشاره به این که هیچ محدودیتی برای راه‌اندازی ستادهای مردمی توسط افراد و گروه های گوناگون وجود ندارد افزود؛ هر چقدر که می شود ستادهای مردمی حمایت از آیت الله رئیسی با شعار هر خانه یک ستاد راه اندازی گردد.
دکتر دوستدار با تاکید بر این که نمی‌شود در خانه نشست و در تصمیم گیری مهم سیاسی کشور اقدامی نکرد افزود؛ اگر نسبت به وضعیت مدیریتی کشور و عرصه هایی مانند انتخابات بی توجه باشیم آیندگان ما را نخواهند بخشید.
دکتر دوستار بیان داشت؛
آیت الله رئیسی آمده است تا ریشه های فساد را بخشکاند و در این راستا امید است مردم عزیز ایران نیز ایشان را در این کار خطیر همراهی و حمایت کنند.
در پایان به ایجاد وحدت همه جانبه ستادهای مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در گیلان تاکید شد.