آخرین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش این اداره با حضور میرزا نژاد ، معاونین و کارشناسان اداری در دفتر مدیریت برگزار شد .

به گزارش ندای گیلان از رشت،، روز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ آخرین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش این اداره با حضور میرزا نژاد ، معاونین و کارشناسان اداری در دفتر مدیریت برگزار شد .
در ابتدای این جلسه فاطمه میرزا نژاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) ، از اقدامات معاونین وهمکاران خود و ایثار آنها در سال گذشته با وجود شرایط سخت کاری تشکر کرد و دلیل موفقیت های آموزش و پرورش شهرستان خمام در سال گذشته را همکاری و همبستگی همکاران در کارها دانست .
میرزانژاد در ادامه به همکاران خود بیان کرد : اخلاق مداری را الگو و سرلوحه خویش قرار دهید و در راستای خدمت به مردم و گره گشایی از آنان، تلاش کنید تا به نقطه تعالی برسیم و خواستار تعامل بیشتر همکاران اداری با ارباب رجوع و تکریم مسافران در ستاد اسکان نوروزی شد. میرزانژاد در واپسین روز ۱۴۰۰ با حضور در اتاق همکاران و با تقدیم گلدانی گل به آنان سال نو را پیشاپیش تبریک گفت و برایشان آرزوی سالی خوب همراه با سلامتی و تندرستی در کنار خانواده محترمشان نمود.