نخستین نمایشگاه انفرادی مجازی محمد بویری، هنرمند گیلانی، با عنوان به «ایران»، با 30 اثر برگزیده، 20 آبان ماه جاری در سایت باغ‌موزه قصر، به کیوریتوری سمیرا صفاری (گروه هنری رسم) افتتاح خواهد شد

به گزارش ندای گیلان از رشت،جاذبه های گردشگری،آداب و رسوم،جامعه تنوع زیستی ایران زمین از محورهای اصلی آثار نمایشگاه ایران می باشد.”کامران حدادی” روزنامه نگار و مدرس دانشگاه، طی استیتمنت نمایشگاه بیان نموده است که اگر یونان به فلسفه، هلند به گل لاله و آسیاب بادی، ژاپن به آفتاب تابان و کوبا به شکر و سایر سرزمین ها هریک به لقبی شهره هستند، ایران به سرزمین شور و شعر و حماسه و تمدن شهرت دارد. به بلندای تاریخ، سرزمین پارس ها سهم مهمی در رشد و شکوفایی تمدن بشریت داشته است. ارائه تصویری از یک سرزمین با تاریخ و تمدنی کهن بسان ایران، کاری سترگ است چرا که تنوع اقلیمی، فرهنگی، هنری و ادبی آن ذوقی سرشار و نگاهی تیز و هنرمندانه را طلب می کند. ویژگی هایی که می توان آنرا در نمایشگاه عکس محمدبویری دید.

محمد بویری عکاس و روزنامه نگار، متولد ۱۳۶۲، برگزیده در جشنواره و مسابقات متعدد بوده و در نمایشگاه های داخلی و بین المللی شرکت نموده اند. این پژوهشگر و نویسنده، مقالات و مصاحبه های متعددی پیرامون هنرهای تجسمی ارائه نموده است.

گفتنی است نمایشگاه انفرادی مجازی عکس «ایران» تا تاریخ ۲۷ ابان ماه ۱۴۰۰در سایت باغ‌موزه قصر، www.Qasr.ir برپاست. همچنین به طور همزمان این آثار برگزیده در بخش نمایشگاه های مجازی در وبسایت گروه هنری رسم، www.rasmgroup.com و صفحه اینستاگرام این گروه به نام @rasmgroup و به ادرس https://instagram.com/rasmgroup?igshid=178sum9pp9omj برگزار می گردد.