گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید خود را به برنامه پیش فروش تیرماه اضافه کرد. فروش مشارکت در تولید محصول پروژه K۱۳۲ در دو نوع دستی و اتوماتیک و هشت محصول دیگر این خودروساز از فردا چهارشنبه آغاز می شود.

به گزارش ندای گیلان،طرح مشارکت در تولید محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو در کنار هشت محصول دیگر، از فردا ۱۸ تیر به مدت چهار روز اجرا می شود.

سود مشارکت در طرح برای محصول جدید، شش تا نه درصد و سایر محصولات شش تا شش و نیم درصد و موعد تحویل تمامی خودروها از ۱۲ تا ۱۴ ماه درنظر گرفته شده که قیمت آن برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود.

افزون بر محصول جدید پروژه K۱۳۲ که به زودی نام آن اعلام خواهد شد، دناپلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال. ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال. ایکس بنزینی در سبد پیش فروش تیرماه ایران خودرو قرار دارد.

طبق مصوبه کمیته خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت، پس از پایان سه روز از اتمام مهلت نام نویسی، مشتریان نهایی این محصول با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، از طریق قرعه کشی انتخاب می شوند.

متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می توانند در این طرح بدون نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام برای سایر متقاضیان، در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، میسر نخواهد بود.

منتخبان این طرح به مدت چهار روز مهلت خواهند داشت تا وجه تعیین شده به عنوان پیش پرداخت علی الحساب را به حساب ایران خودرو واریز کنند. در صورت عدم اقدام برای واریز ثبت نام ملغی خواهد شد.

در این بخش نامه فروش نیز محدودیت هایی نظیر هر کد ملی یک دستگاه خودرو، دارا بودن گواهینامه رانندگی، رعایت فاصله زمانی ۴۸ ماه از آخرین ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا، عدم امکان صلح، دارا نبودن پلاک فعال خودرو، پرداخت وجه از حساب شخص متقاضی و متعلق بودن خط تلفن به وی درنظر گرفته شده و در صورت عدم توجه توسط متقاضی به هر یک از محدودیت ها، ثبت نام در هر مرحله قبل از تحویل خودرو لغو و وجه پرداختی به حساب مشتری مسترد خواهد شد. علاوه بر در رهن بودن سند خودروی تحویلی به مدت یک سال، گارانتی خودرو نیز در صورت عدم مراجعه به شبکه خدماتی ایران خودرو پس از گذشت سه ماه از تحویل خودرو، ابطال خواهد شد.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از طریق سایت فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.