معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور که به عنوان نماینده تام الاختیار سازمان حفاظت محیط زیست به گیلان سفر کرده است پاسخگوی مطالبات و تقاضاهای زیست محیطی مردم گیلان شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، نورالله مرادی  روز پنج شنبه   ملاقات مردمی خود  را به صورت حضوری  از ساعت ۹ صبح در سالن امام رضا (ع) اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان آغاز کرده است که این با استقبال خوب و بالای شهروندان گیلانی مواجه شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان  گفت: از دقایق آغازین این ملاقات مردمی، افراد از شهرستان ها و مناطق مختلف این استان و همچنین صاحبان صنعت در این محل حضور یافته و خواسته ها و مشکلات خود را با معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان  در میان گذاشتند که دستورات لازم از سوی ایشان به منظور بررسی و پاسخگویی صادر شد.
دکتر رضا زمانی  ، با بیان اینکه این کار ارزشمند مورد استقبال مردم و گروه های مختلف و صاحبان صنعت استان قرار گرفته است افزود: عمده مطالبات و تقاضاهای مردمی صورت گرفته از دکتر مرادی ، در خصوص مشکلات مربوط به ضوابط استقرار صنایع  است که در جلسه دیدار حضوری و میز خدمت مشکلات مطروحه بررسی و رسیدگی شد و دستورات لازم جهت رفع مسایل  صادر شد.
وی با اشاره به اینکه تعارضات طرح های هادی و تفضیلی بنیاد مسکن با مناطق چهارگانه محیط زیست، تهدیدات تنوع زیستی و مقابله جدی تر با متخلفان  ازجمله موضوعات و مشکلات مطرح شده با ایشان است،  اظهار داشت: معاون تام الاختیار سازمان حفاظت محیط زیست کشور تا پایان سفر رییس جمهوری، پاسخگوی مشکلات مردمی در حوزه محیط زیست استان خواهند بود.
دکتر نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی در این نشست گفت : سیاست راهبردی سازمان حفاظت محیط زیست ، برگرداندن حفاظت محیط زیست به وظایف اصلی خود  و فراهم شدن فضای کسب و کار و توسعه با حفظ محیط زیست برای اقشار مختلف مردم است  اظهار داشت با استراتژی ریاست سازمان  و درایتی و شجاعتی که در ایشان است ، عزم جدی جهت بهبود و تسریع  در حل مشکلات با تکریم کامل و احترام به ارباب رجوعان بدور از بروکراسی های اداری برای حل این مشکلات می باشد.