تقابل پپ گواردیولا و دیگو سیمئونه با دو تفکر متفاوت قطعا می تواند هواداران فوتبال را از تماشای یک مسابقه جذاب و دیدنی سیراب کند

ه گزارش سرویس ورزشی ندای گیلان، در آغاز دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب تیم های فوتبال بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکومادرید اسپانیا در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم می روند تا تکلیف یکی از فینالیست ها مشخص شود. این دیدار علاوه بر جذابیت های درون زمین خود، می تواند لحظات تماشایی و پرهیجانی را روی نیمکت مربیان دو تیم ایجاد کند.

تقابل پپ گواردیولا و دیگو سیمئونه با دو تفکر متفاوت قطعا می تواند هواداران فوتبال را از تماشای یک مسابقه جذاب و دیدنی سیراب کند. بایرن در دور رفت و در ویسنته کالدرون علیرغم اینکه بیشتر مالکیت توپ را برعهده داشت اما نتوانست از فرصت های خود استفاده کند و مقابل سد آهنین اتلتیکو گرفتار شد تا روخی بلانکو بتواند با حداقل اختلاف و نتیجه یک بر صفر پیروز از میدان خارج شود.

بایرن برای صعود به این مرحله توانست تیم های یوونتوس و بنفیکا به سختی حذف کند تا حریف اتلتیکو شود. بایرن که در آستانه قهرمانی بوندسلیگا قرار دارد، امیدوار است در آخرین سال حضور پپ گواردیولا بتواند به فینال برسد و عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را بدست آورد. بایرن با تفکرات هجومی پپ در دو سال گذشته در مراحل نیمه نهایی به ترتیب مغلوب رئال مادرید و بارسلونا شد و همین تیم ها در نهایت به قهرمانی رسیدند و این بار دوست ندارند دوباره برابر یک تیم اسپانیایی ناکام بمانند. به همین خاطر تمام تلاش خود را می کنند تا راهی فینال شوند و باید از دژ مستحکم روخی بلانکو عبور کنند. بایرن به درخشش داگلاس کاستا، توماس مولر و لواندوفسکی در خط حمله امیدوار است تا بتواند اتلتیکو را در مونیخ حذف کند و به فینال برسد.

در طرف مقابل اتلتیکویی قرار دارد که در قیاس با رئال و بارسا در اسپانیا هزینه های بسیار کمتری در جذب بازیکن داشته و به معنای واقعی کلمه یک تیم است و به بازیکن خاصی تکیه نمی کند. اتلتیکو یک ستاره است و بازیکنانی نظیر اوبلاک، ساویچ، فران، لوییز، سائول، کوکه، گابی، تورس و گریزمان اتلتیکو را به یک ستاره واقعی تبدیل کرده اند و در راس این تیم سیمئونه ای قرار دارد که با روحیه و شور و هیجان خود تمامی بازیکنان و تماشاگران تیمش را به تلاش تا آخرین لحظه وا می دارد و این نکته بسیاری مهمی است.

اتلتیکو که در لالیگا پشت سر بارسا قرار دارد، به قهرمانی امیدوار است و در بازی با بایرن هم به دنبال این خواهد بود تا از ضدحملات استفاده کند. حضور تورس و گریزمان می تواند برای خط دفاعی بایرن مشکلاتی را ایجاد کند و اتلتیکو با انجام نمایشی دفاعی و استفاده از تک موقعیت ها می تواند بایرن را برای سومین سال متوالی از رسیدن به فینال محروم کند. دیگو گودین مدافع با تجربه اتلتیکو که در بازی رفت به علت مصدومیت غایب بود، به احتمال فراوان به دیدار برگشت می رسد و سازماندهی دفاعی تیم را مستحم تر از قبل کند.

اتلتیکو که استاد کلین شیت در مسابقات امسال بوده است، در لیگ قهرمانان تنها چهار گل در یازده بازی دریافت کرده و همین مساله نشان دهندن کار دشوار مونیخی ها خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید کدام تیم می تواند به فینال سن سیرو برسد. این دیدار از ساعت 23:15 به وقت کشورمان آغاز می شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم خواهند رفت.