حسنی گفت:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دشواری‌ها و پیچ‌های مهمی را در تاریخ سپری کرده است که باید قدردان درایت ایشان، خون شهدا و لطف خدا بود.

به گزارش ندای گیلان، محمدصادق حسنی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌‌وگو یی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی که از یک خواست مشترک برخواست هدف آن مخالفت با استبداد پهلوی بود، اظهار کرد: مردم ایران با وحدتی مثال زدنی به صورت مشخص به نفی ساختار سیاسی پرداختند که حاضر به تعدیل خود نبود و بر ظلم و استبداد خویش پافشاری می‌کرد.

وی رمز موفقیت مردم را تبعیت از فرمایشات حضرت امام(ره) دانست و افزود: آنچه شکوه و عظمت این انقلاب را برجسته تر کرد، موج جهانی ناشی از این حرکت تاریخی ملت ایران بود که مرزهای جغرافیایی را در نوردید و پیامی برای تمام ستمدیدگان و مستضعفان جهان بود.

حسنی گفت: پس از رحلت جانسوز امام خمینی(ره) کشتی انقلاب با هدایت رهبری معظم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دشواری‌ها و پیچ‌های مهمی را در تاریخ سپری کرده است که باید قدردان درایت ایشان، خون شهدا و لطف خدا بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اکنون راه متعالی را پیش گرفته است، تصریح کرد: لازمه ایستادگی در این راه وحدت میان تمام آحاد جامعه و گروه‌های سیاسی است همان وحدتی که از مهم‌ترین شاکله‌های شکل گیری انقلاب اسلامی بود لذا انسجام و تکثر اقشار مردم بود که توانست این رخداد تاریخی را رقم بزند.

نماینده مردم رشت در مجلس ضمن تشکر از حضور پرشور مردم ولایتمدار رشت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بیان کرد: بی تردید امروز نیز ملت انقلابی ایران با شکوه‌تر از گذشته، دست در دست یکدیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.

22isna 11