ثابت‌قدم خاطرنشان کرد: با يك همگرايي مناسب بايد در مسير خدمت صادقانه به این قشر گام برداريم و قطعا نگاه و توجه‌مان به اين قشر بيشتر شود.

ندای گیلان:دكتر سيد محمدعلي ثابت‌قدم در سالروز ولادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز، در ديدار صميمانه با پرسنل شاغل و ايثارگر شهرداري رشت هدف از برگزاري اين نشست را بهره‌مندي از پيشنهادات ايثارگران عنوان کرد و گفت: بهبود ارائه خدمات و كيفيت‌بخشي به وضعيت پرسنلي شما عزيزان مي‌تواند از خروجي‌هاي اين نشست باشد.

وی افزود: بنده خود را از خدمتگزاران به خانواده‌هاي معزز شهدا و ايثارگران مي‌دانم زيرا شهدايي كه در حماسه‌هايي كه مرتبط با جنگ و دفاع بودند بدون هيچ قيدي به دفاع پرداختند و آناني‌كه ميراث‌دار جنگ هستند نداشتن شرط و شروط از اصلي‌ترين نگاه آنان بود، افراد بي‌ادعايي كه براي حفظ اين نظام جنگيدند.

ثابت‌قدم ادامه داد: بايد امروز كار و روحيه جهادي را سرلوحه راه‌مان کنيم و زمان را محدود نکنیم تا در هر ساعتي آماده خدمت باشيم، همسويي ايثارگران در اين خصوص نيز مي‌تواند بسيار موثر باشد و اين روحيه را به ساير همكاران القا کند.

شهردار رشت تصريح کرد: بايد به ارائه خدمات به ایثارگران بها داده شود و اهميت بيشتري در حوزه‌هاي مادي به آن تعلق گيرد همچنين ساختار شهرداري نيز در ارتباط با خدمت‌رساني و خدمت‌گيري بايد بهينه شود و تحقق اين مهم نيز با بكارگيري مناسب نيروي انساني ميسر مي‌شود تا نارضايتي بيروني كمرنگ و رضايتمندي افزايش يابد.

ثابت‌قدم خاطرنشان کرد: با يك همگرايي مناسب بايد در مسير خدمت صادقانه به این قشر گام برداريم و قطعا نگاه و توجه‌مان به اين قشر بيشتر شود.

در ادامه سرهنگ دوهندو فرمانده سپاه ناحيه رشت با اشاره به اينكه ما در سفره رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي شهدا نشسته‌ايم گفت: ما خود را مديون فداكاري‌هاي شهدا، فرزندان، همسران، پدران و مادران آنان مي‌دانيم، بايد بدانيم در اين شهري كه نفس مي‌كشيم 2200 شهيد گلگون كفن تقديم کرده‌‌ايم .

وي به اعياد شعبانيه اشاره کرد و گفت: رجب و شعبان مقدمه ورود به ماه رمضان است، مي‌بايست از اين فضيلت‌ها نهايت استفاده را ببريم.

سرهنگ دوهندو افزود: پاسداري فقط به لباس نيست، پاسداري يك فرهنگ است، شهدا نيز به معناي واقعي از اسلام دفاع و پاسداري كردند و امروز نيز سالروز ولادت قمر بني هاشم است، كسي كه فداكاري را به اوج رساند، واقعاً ما بايد قدردان جانبازان باشيم و به آنها احترام بگذاريم.

فرمانده سپاه ناحيه رشت ضمن گراميداشت سوم خرداد گفت: سوم خرداد فقط آزادسازي خرمشهر نيست بلكه آزادسازي اسلام است .

وي در ادامه به روحيه و تفكر بسيجي‌وار اشاره کرد و افزود: بسيج يك تفكر است، ما 260 شهيد گمنام داريم كه هزاران كيلومتر راه رفتند تا در مقابل دشمن ايستادگي کنند و نگذارند كفار حربي وارد كشور شوند .