سرمربی سپیدرود رشت گفت: از حدود ۱۰ روز پیش تیم در اختیار هیأت فوتبال استان قرار گرفته اما هنوز وضعیت همانگونه است و پولی به بازیکنان پرداخت نشده است.

به گزارش ندای گیلان،علی نظر محمدی در گفتگو یی با اشاره به وضعیت تیم سپیدرود، اظهار کرد: روند پیروزی های سپیدرود در لیگ دسته اول ادامه دار بوده و بر روحیه کادر فنی و بازیکنان تأثیر بسزایی داشته است.

وی ادامه داد: موج مثبتی در فوتبال گیلان به دلیل صدر نشینی سپیدرود در لیگ دسته اول ایجاد شده است و انسجامی که الان بخاطر نتایج سپیدرود ایجاد شده، قبلأ کمتر در فوتبال رشت دیده بودیم.

سرمربی سپیدرود با اشاره به عدم حل و فصل مشکلات مالی باشگاه و عدم پرداخت مطالبات کادر فنی و بازیکنان، از بلاتکلیفی باشگاه سپیدرود خبر داد و افزود: از حدود ۱۰ روز پیش تیم در اختیار هیأت فوتبال استان قرار گرفته اما هنوز وضعیت همانگونه است و پولی به بازیکنان پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: قرار بر این شده که مالکیت باشگاه به فردی واگذار شود که از هر نظر اصلح بوده و مورد تأیید منابع امنیتی و نظارتی باشد، امیدواریم با نقل و انتقالات جدید بازیکنان و کادر فنی مطالبات فصل گذشته و فصل جاری خود را دریافت کنند.

نظرمحمدی با تشکر ویژه از حسین هدایتی، تصریح کرد: وی ۴۸ساعت مانده به بازی با مس رفسنجان به تیم کمک مالی کرد و از لحاظ روحی و روانی تیم را دوباره احیاء کرد از اینرو صدرنشینی سپیدرود در لیگ دسته اول را به حسین هدایتی تقدیم می کنم.

نظر محمدی با بیان اینکه نهایت تشکر از وی را داریم، اضافه کرد: در فرصتی مناسب این لطف بزرگ آقای هدایتی را جبران خواهیم کرد و مردم گیلان به ویژه رشت این لطف بزرگ آقای هدایتی را که در حق سپیدرود انجام داد از یاد نخواهند برد.

سرمربی سپیدرود رشت در مورد بازی یکشنبه این تیم با فولاد یزد گفت: حریف آینده ما بعد از گذر از تغییر و تحولات رقیب منسجم و قابل احترامی است و امتیازگیری آنها بیرون از خانه مقابل آلمینیوم اراک نشان از روند فنی مثبت آنان داشته است.

نظر محمدی بازی خارج از خانه مقابل فولاد یزد را دیداری سخت عنوان کرد و افزود: بدون توجه به صدر نشینی در لیگ دسته اول مقابل این تیم صف آرایی می کنیم زیرا می دانیم فولاد یزد حریفی آسان نخواهد بود، البته تمام هدف ما بازگشت به رشت با کسب سه امتیاز در یزد است.

سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت در خاتمه  اظهار کرد: مسؤلان ورزش استان و به ویژه رشت توجه ویژه ای به جایگاه سپیدرود در لیگ دسته اول داشته باشند و امیدواریم با رفع مشکلات مالی عملکرد بهتری داشته باشیم، اگرچه باز هم می گویم هدف ما حضور و بقای آبرومند در لیگ دسته اول است./کاسپین