در پي تماس شهروندان در شب گذشته مبني بر بروز آتش‌سوزي در خيابان شهداي رشت، ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني ۱۰ دستگاه خودرو از ايستگاه‌هاي مختلف آتش‌نشاني به همراه ۴۵ تن نيرو به محل حادثه اعزام كرد.

ندای گیلان:در پي تماس شهروندان در شب گذشته مبني بر بروز آتش‌سوزي در خيابان شهداي رشت، ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني ۱۰ دستگاه خودرو از ايستگاه‌هاي مختلف آتش‌نشاني به همراه ۴۵ تن نيرو به محل حادثه اعزام كرد.

آتش‌نشانان به محض رسيدن به محل آتش‌سوزي به لحاظ شعله‌هاي سركش كه از سقف ساختمان به بيرون زبانه مي‌كشيد با تجهيز خود به تجهيزات انفرادي بخصوص دستگاه تنفسي پس از قطع سيستم برق و گاز ساختمان به جستجوي محبوس‌شدگان احتمالي پرداخته و با استفاده از چندين رشته لوله آبدهي و نردبان هيدروليك نسبت به مهار و اطفاي آتش اقدام کردند.

علي مقصودي مديرعامل سازمان آتش‌نشاني رشت كه از دقايق اوليه در محل حادثه حضور داشت درباره علت آتش‌سوزي گفت: پس از بررسي مشخص شد اتصال در سيستم سيم‌كشي راهروي ساختمان قديمي موجبات بروز حريق را فراهم کرده كه با توجه به گستردگي و وسعت ساختمان، آتش‌نشانان توانستند در يك عمليات نفس‌گير به اطفاي كامل آتش پرداخته و از گسترش آن به ديگر اماكن جلوگيري کنند.