هادی امیری، مدیرکل امور عمرانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سفر به استان گیلان ضمن بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی رشت و چند کتابخانه عمومی با مدیرکل دفتر فنی استانداری گیلان و فرماندار شهرستان رضوانشهر نیز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ندای گیلان،مدیرکل امور عمرانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نخستین گام از برنامه سفر کاری خود به استان گیلان با حضور در محل احداث پروژه کتابخانه مرکزی شهر رشت از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه بزرگ فرهنگی در استان قرار گرفت.

هادی امیری همچنین پس از این بازدید که با همراهی پریسا کرمی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان؛ مجتبی رمضانی، معاون اداری و مالی؛ طاها نجفی، کارشناس مسئول امور عمرانی و ملیحه پورخدایار، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رضوانشهر صورت پذیرفت با حضور در محل پیشنهادی احداث پروژه کتابخانه عمومی روستایی اردجان شهرستان رضوانشهر با بخشدار، دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا تبادل نظر کرد.
امیری همچنین با حضور در فرمانداری شهرستان رضوانشهر در نشستی با محمد مهدی مظفری، فرماندار این شهرستان در خصوص استانداردهای مدنظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور جهت احداث کتابخانه های عمومی در کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.

*دیدار امیری با مدیرکل دفتر فنی استانداری گیلان
گفتنی است مدیرکل امور عمرانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور امروز سه شنبه(۲۷آذر) در دومین روز از سفر به استان گیلان نیز با حضور در استانداری گیلان با مدیرکل دفتر فنی استانداری گیلان دیدار کرد. در دیدار هادی امیری با ساحره میرسیدی در خصوص وضعیت پیشرفت کتابخانه مرکزی شهر رشت، پروژه های عمرانی کتابخانه های عمومی در گیلان و نیز لزوم توجه به بحث شاداب سازی کتابخانه های موجود مجموعه بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است بازدید از کتابخانه های عمومی میرزا کوچک جنگلی رشت پایانبخش سفر دو روزه مدیرکل امور عمرانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به گیلان بود.