رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی از روند انتقال روغن خام به کارخانه های فرآوری این محصول بازدید نمود.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی،حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی از روند انتقال روغن خام به کارخانه های فرآوری این محصول بازدید نمود.

اکبر سبحانی دادستان شهرستان بندر انزلی که در این بازدید حضور داشت گفت: ریاست محترم دادگستری استان از نزدیک از روند بارگیری و تخلیه روغن های خام و تصفیه نشده در مخازن و انتقال آن توسط کامیون ها به کارخانه های فرآوری و تبدیل روغن خام به روغن خوراکی بازدید نموده و با متولیان مربوطه جهت رفع دغدغه و نگرانی مردم به گفتگو پرداخت.

وی با اشاره به معضل کمبود روغن در بازار اظهار داشت: از مسئولان و شرکت های وارد کننده خواسته شده است ضمن در نظر گرفتن نیاز سایر استان ها، به لحاظ اینکه استان گیلان دارای جمعیت شناور بوده و مسافران زیادی به آن وارد می شود، سهمیه بیشتری از روغن های خوراکی  به آن اختصاص یافته و به مراکز پخش منتقل شود.

سبحانی در پایان خاطر نشان کرد: حسب دستور رئیس کل دادگستری گیلان دستگاه قضایی با نظارت مستمر و پیگیر در جهت رفع موانع توزیع مواد غذایی مورد نیاز مردم در شرایط کنونی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.