دیدبان- پایگاه خبری افق انزلی نوشت: این روزها نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی  برای جذب آرای عمومی به سمت خود از شگردهای مختلفی استفاده می نمایند که یکی از آنها استیکرهایی سیاسی در تلگرام است. استیکرهایی که در کنار عکس نامزدهای انتخاباتی مطالبی را در حمایت از آنها نوشته است مثلا رای ما حاج … […]

دیدبان- پایگاه خبری افق انزلی نوشت:

این روزها نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی  برای جذب آرای عمومی به سمت خود از شگردهای مختلفی استفاده می نمایند که یکی از آنها استیکرهایی سیاسی در تلگرام است.

استیکرهایی که در کنار عکس نامزدهای انتخاباتی مطالبی را در حمایت از آنها نوشته است مثلا رای ما حاج … یا من یک … هستم و یا ما هوای … را داریم.

این استیکرها علاوه بر جنبه حمایتی می توانند جنبه تخریبی هم داشته باشند و یا به نوعی کاندیدای رقیب را مورد تمسخر و هدف قرار دهند.

اینکه اینگونه استکیرهای تلگرامی جنبه تبلیغاتی دارند و یا خیر مشخص نیست و ظاهر این موضوع در اولویتهای تخلفات انتخاباتی قرار ندارد ، اما آنچه که در این خصوص جالب توجه هست استفاده بسیار زیاد مردم و کاربران تلگرام از این نوع استیکرها می باشد.

شاید یک استیکر به ظاهر ساده فقط جنبه تفریح و سرگرمی داشته باشد ،اما همین استیکرها در ایام انتخابات توانسته اند تفکرات مختلفی را در بین مردم ترویج نمایند که شاید بر نتیجه انتخابات و یا روند تصمیم گیری مردم تاثیر گذار باشند.

البته ممکن است برای بعضی خنده دار باشد که چگونه یک استیکر می تواند روی تفکر یک فرد تاثیر بگذارد؟ که در پاسخ به این افراد باید گفت: اگر مطلب نوشته شده در استیکر از عمق و فلسفه و تفکر بالایی برخوردار باشد قطعا تاثیر گذار خواهد بود.