پس از ۹۳ دقیقه بازی پرجنب و جوش در میدان ورزشگاه تختی انزلی، با گل برتری پرسپولیس در دقیقه ۹۳ بازي، ۱۵ هزار تماشاگر ملوانی با حسرت به خانه هایشان بازگشتند.

ندای گیلان: قبل از شروع بازی ملوان و پرسپولیس که عصر شنبه در انزلی برگزار شد، تماشاگران دو تیم به تشویق هادی نوروزی و سیروس قایقران پرداختند.  

بیش از گنجایش ورزشگاه، تماشاگران در ورزشگاه تختی بندرانزلی حضور یافتند به طوری که به گفته مسئولان، حدود ۱۵ هزار نفر در درون ورزشگاه، تماشاگر این بازی بودند.  

همچنین احمدرضا عابدزاده به عنوان تماشاگر ویژه این بازی بود که جو ورزشگاه را بیش از پیش تماشایی کرد.  

در حالی که در کنفرانس خبري پیش از بازی، محمد احمدزاده اعلام کرده بود که پژمان نوری در بازی نخواهد بود اما امروز شاهد حضور او در میدان از دقایق اول بازی بودیم.

در دقیقه سوم بازی نزدیک به محوطه ۱۸ قدم، یک ضربه آزاد برای تیم ملوان به دست آمد که مازیار زارع اين ضربه را ارسال كرد اما به دیوار دفاعی برخورد کرد.

در دقیقه پنجم بازی یک ضربه پنالتی برای تیم پرسپولیس گرفته شد که جری ریکاردو بر خلاف جهت حرکت دروازه بان آن را به گل تبدیل کرد.  

در دقیقه نهم بازی ملوان و پرسپولیس،  یک ضربه پنالتی برای تیم ملوان به دست آمد که سید جلال رافخایی آن را به گل تبدیل کرد و در آغوش محمد ابشک قرار گرفت.

جلال رافخایی در چندین تصمیم داوری در طول بازی معترض بود که داور وی را به آرامش دعوت کرد.

دقیقه ۶۰ بازی، فوروارد پرسپولیس با دروازه بان تیم ملوان برخورد کردند که موجب درگیری مختصری بین بازیکنان دو تیم شد.  

مالکیت توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم ملوان بندرانزلی بود و چندین موقعیت خطرناک بر روی دروازه پرسپولیس پدید آمد.

نتیجه بازی تا دقیقه ۹۳ با نتیجه یک – یک ادامه داشت که در این دقیقه در میان بهت تماشاگران ملوان، کمال کامیابی نیا گل پیروزی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.