مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان از ایجاد ۲ هزار اشتغال پایدار توسط صندوق کارآفرینی امید گیلان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان به وظیفه ذاتی این صندوق مبنی بر اشتغالزایی و کارآفرینی اشاره کرد و افزود: حمایت از کارآفرینان به ویژه در روستاها، کسب و کار خرد و بوم گردی از اولویت های صندوق کارآفرینی امید در استان است.

نادر شیرکوند به دو منبع صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات به کارآفرینان اشاره کرد و افزود: تسهیلات از محل صندوق کارآفرینی با سود ۴ درصد است ضمن اینکه تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی با سود ۶ درصد و بالاتر پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به طرح هایی که دارای توجیه اقتصادی و فنی هستند پرداخت می شود، تصریح کرد: سیاست صندوق مذکور ایجاد اشتغال است و به افرادی که دارای ایده هستند، پرداخت می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان از پرداخت ۴۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی توسط این صندوق در استان خبر داد و بیان کرد: تعداد ۲ هزار نفر به طور مستقیم دارای شغل پایدار شدند.

شیرکوند با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان این نهاد، تصریح کرد: سال ۹۸ اولویت صندوق کارآفرینی بر روستاهاست و ایجاد بنگاه های کوچک تولیدی و توسعه بوم گردی را در برنامه داریم.