بیست و هشتمین اجلاس مدیران ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش ندای گیلان، فاطمه قدیمی حرفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل به همراه مرتضی شعبانی رئیس اداره اطلاع رسانی و اطلاع یابی و پریسا رستگار مسئول امور بین الملل شهرداری رشت در این اجلاس شرکت کردند.
قدیمی حرفه در این اجلاس خواستار ایجاد ساختاری به منظور ضمانت اجرایی مصوبات شد. وی اذعان نمود در دوسال اخیر که اجلاس برگزار نشده، تصمیمات در خارج از مجموعه ارتباطات با موضوع های ارتباطی گرفته شده که باعث آسیب های جدی در ساختار ارتباطات و امور بین االملل شهرداری ها شده است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت انتقال تجربیات روابط عمومی کلانشهرهای کشور در زمینه های مختلف را از الزامات اصلی دانست که باید به آن توجه جدی شود.
از دیگر مواردی که قدیمی حرفه در این اجلاس مطرح کرد نقش ارزنده روابط عمومی ها در مدیریت بحران بود که می تواند در انتقال اطلاعات دو سویه از سوی مجموعه مدیریت شهری به شهروندان و از شهروندان به مدیریت شهری بسیار کارساز باشد.
شایان ذکر است  مراسم افتتاحیه اجلاس با حضور دکتر حناچی شهردار تهران برگزار شد. و برگزاری سه کارگاه آموزشی شهر ارتباطی، دیپلماسی شهری و نقش روابط عمومی در مدیریت بحران نیز از دیگر برنامه های اجلاس بود.