فیلم کوتاه و بلند در ژانرهای داستانی و مستند برای اکران در این جشنواره انتخاب شده‌اند

ندای گیلان:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: فیلم‌های جشنواره بین المللی رشد با هدف ارزش‌گذاری بر ساحت هنر هشتم در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد آستارا به اکران درآمد.

 ابوطالب جوان ظهر امروز در حاشیه اکران فیلم‌های جشنواره بین المللی رشد در محل سالن آمفی تئاتر این شهرستان، اظهار داشت: در مجموع 23 فیلم کوتاه و بلند در ژانرهای داستانی و مستند برای اکران در این جشنواره انتخاب شده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آستارا هدف این جشنواره را ارزش‌گذاری بر ساحت مقدس هنر هفتم خواند و گفت: با اکران و نقد و بررسی آثار ارزشمند فیلم‌سازان کشور این امکان برای هنرمندان جوان کانون فیلم و عکس ارشاد آستارا به منظور بروز افکار و اندیشه‌های هنری خود در قالب فیلم فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی رشد، هفت روز ادامه دارد، خاطر نشان کرد: امیدواریم استقبال شهروندان آستارایی در این هفت روز از فیلم‌هایی که در این جشنواره به اکران در می‌آید، مطلوب و رضایت بخش باشد.

جوان، با اشاره به اینکه اکران فیلم‌های جشنواره بین المللی رشد به همت شرکت آسمان فیلم و کانون فیلم و عکس ارشاد برگزار می‌شود، عنوان کرد: پس از اکران، فیلم‌ها توسط کارگردانان و فیلمسازان مطرح آستارایی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آستارا در بخش دیگری از سخنان خود، فعالیت‌های شرکت آسمان فیلم را رضایت بخش ارزیابی کرد و گفت: این شرکت در سال 1388 با فیلم رویایی خاکستری پا به عرصه فیلم‌سازی گذاشت و فیلم‌هایی چون آتا، بلوط زنده، انتظار تلخ، صدای اروند، ک مثل کینما، سقوط و آستارای 57 را در کارنامه هنری خود دارد./تسنیم