فرمانده انتظامي آستارا از كشف 79 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ ” محمد نمازي ” با اعلام اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه يك باند 4 نفره تهيه و توزيع مواد محترقه با توجه به نزديكي پايان سال قصد دارند تعداد زيادي مواد محترقه را در اين شهرستان توزيع كنند.

اين مقام انتظامي افزود: با هماهنگي‌هاي انجام شده با مقام قضائي تيم‌هاي انتظامي و هنگ مرزي آستارا براي دستگيري متهمان وارد عمل شدند.

وی تصريح كرد: ماموران پليس با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل اختفاء و فعاليت متهمان شده و در يك عمليات اعضاي اين باند تهيه و توزيع مواد محترقه را در مخفيگاهشان دستگير كردند.

سرهنگ نمازي گفت: در بازرسي انجام شده از محل دستگيري متهمان و همچنين کارگاه هایی كه اقدام به ساخت اين مواد محترقه مي‌كردند 79 هزار و 500عدد انواع مواد محترقه كشف شد. که كارشناسان ارزش ريالي مواد محترقه كشف شده را 400 ميليون ريال اعلام كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آستارا در پايان خاطرنشان كرد: پليس در چهارشنبه آخر سال با هنجارشكنان برخورد جدي خواهد كرد و طبق هماهنگي‌هاي انجام شده با يگان‌ها، آمادگي كامل داريم تا چهارشنبه پايان سال بدون خطري را سپري كنيم و اميدواريم براي داشتن پايان سالي خوش، خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان بيش از پيش با پليس همكاري كنند