رییس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار کشور77 میلیارد تومان قرداد پژوهشی منعقد شد اضافه کرد: 15.5 میلیارد تومان از معامله فناوری صورت گرفته مربوط به گیلان است.

به گزارش ندای گیلان،مجید متقی طلب در سومین نشست کارگروه حمایت از شرکت های دانش بنیان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد تعداد شرکت های فناور در پارک علم و فن آوری گیلان را 257 مورد عنوان کرد و گفت: 51 شرکت دانش بنیان ثبت شده در استان فعال است.

وی با اشاره به روند افزایش تشکیل شرکت های دانش بنیان در استان یادآور شد: امیدواریم تا پایان سال حدود 20 شرکت دانش بنیان جدید تاسیس شود.

رییس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار کشور77 میلیارد تومان قراداد پژوهشی منعقد شد،اضافه کرد: 15.5 میلیارد تومان از معامله فناوری صورت گرفته مربوط به گیلان است.

متقی طلب تبدیل ایده به تولید و تجاری سازی در بستر اشتغال را از ویژگی های بارز شرکت های دانش بنیان دانست و خاطرنشان کرد: شاخصه ی دیگر این شرکت ها امکان بهره گیری از حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی ملی است.ایسنا