سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی پر گل مقابل والنسیا گفت: این بازی را با گل‌های زیادی بردیم، اما برای دیدار برگشت در خانه حریف هم به فکر پیروزی هستیم.

به گزارش ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، دیدار تیم های فوتبال بارسلونا و والنسیا از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) شب گذشته در نیوکمپ برگزار شد که در پایان شاگردان انریکه حریف خود را با 7 گل درهم کوبیدند.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در پایان این مسابقه در نشست خبری اظهار داشت: بعد از مسابقه‌های متعددی که برگزار کردیم،سرانجام در دیدار با والنسیا بازی با مسئولیت پذیری بالا و با اعتماد به نفس مطلوب از خودمان نشان دادیم و حالا باید برای این پیروزی به شایستگی به بارسا تبریک گفت.

وی ادامه داد: ما یک هدف بسیار مهم داریم، اینکه در ادامه راه می‌خواهیم جام های مختلفی را فتح کنیم و کاری کنیم که هواداران‌مان از تیم بارسلونا لذت ببرند.

انریکه با اشاره به اهمیت مسابقه برگشت در ورزشگاه خانگی والنسیا گفت: ما 7 گل در بازی رفت زدیم، اما برای بازی برگشت نیز به خاطر منزلت باشگاه بارسلونا با همین جدیت به مستایا می رویم و می‌خواهیم در خانه حریف هم با اقتدار بازی کنیم و پیروز شویم و این تنها هدف ماست.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/CUKMIA