رئیس ستاد رسانه‌ای اربعین حسینی (ع) گیلان از تشکیل انجمن خبرنگاران، عکاسان و روزنامه‌نگاران برون‌مرزی این استان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، عظیم محمدپورگسکرئی در نشست ستاد اعزام خبرنگاران گیلانی به کربلای معلی اظهار کرد: کاروان ۴۵ نفره و تیم‌های خبری پنج‌نفره از استان گیلان و طی روزهای هجدهم تا بیستم مهرماه امسال به شهرهای مقدس کربلا و نجف اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد رسانه‌ای اربعین حسینی (ع) با مسؤولین شورای اسلامی و شهرداری رشت افزود: در تلاشیم موانع اعزام خبرنگاران را در مدت‌زمان کوتاه‌تری برطرف کنیم و خواستار همکاری بیش‌ازپیش مسؤولین با ستاد رسانه‌ای اربعین گیلان هستیم.

رئیس ستاد رسانه‌ای اربعین حسینی (ع) گیلان با اشاره به تشکیل انجمن برون‌مرزی گفت: انجمن خبرنگاران، عکاسان و روزنامه‌نگاران برون‌مرزی این استان شامل خبرنگاران اعزامی به سفرهای خبری خارج از کشور تشکیل‌شده و به‌زودی هیئت‌رئیسه این انجمن با انتخاب اعضا، انتخاب و معرفی می‌شوند.

محمدپورگسکرئی خواستار همکاری ویژه استاندار با ستاد رسانه‌ای اربعین حسینی (ع) شد و تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه استان گیلان مسؤول و متولی اعزام خبرنگاران است که باید از تلاش‌های مدیران این سازمان تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم بیش از پنج‌هزار خبر، عکس، گزارش، فیلم و مستند توسط کاروان‌های رسانه‌ای در ایام اربعین حسینی (ع) تولید و منتشر شود، گفت: طرح زائر خبرنگاران گیلانی نیز با مشارکت بیش از سه هزار زائر این استان اجرا می‌شود.