صالحی گفت: بر اساس آمار، تعداد 131 هزار و 183 عنوان کتاب چاپ اول و تعداد 91 هزار و 306 عنوان کتاب تجدید چاپی مجوز گرفته و منتشر شده اند که این آمار بیانگر 12.5 درصد افزایش تعداد عناوین چاپ نسبت به مدت مشابه در دولت قبل است.

به گزارش ندای گیلان از رضوانشهر،سید عباس صالحی روز شنبه در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی رضوانشهر اظهار کرد: در سه سال گذشته در حوزه نشر و کتاب بر اساس آمار، تعداد 131 هزار و 183 عنوان کتاب چاپ اول و تعداد 91 هزار و 306 عنوان کتاب تجدید چاپی مجوز گرفته و منتشر شده اند.
وی ادامه داد: این آمار بیانگر 12.5 درصد افزایش تعداد عناوین چاپ نسبت به مدت مشابه در دولت قبل است.
صالحی با اشاره به وفاق و همدلی بین مردم خطه رضوانشهر و پره سر افزود: امروز وفاق و همدلی بین تشیع و تسنن در این منطقه نمایان است و اگر مینیاتور هنر ایرانی هاست، این منطقه نیز مینیاتور ایران محسوب می شود.
وی گفت: هنرمندان و هنردوستان باید با ورود به عرصه های هنری، مسیر کمال را بیش از گذشته پیش ببرند.
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تشریح دیگر اقدامات دولت یازدهم در حوزه های مختلف بیان کرد: دولت یازدهم از همان روزهای آغازین، اقدامات خوب و دقیقی در زمینه های مختلف برای اداره امور کشور انجام داد که اگر این اقدامات صورت نمی گرفت، وضعیت بسیار بدی داشتیم.
وی گفت: در حوزه اقتصاد، کارهایی شد که اگر صورت نمی گرفت، امروز شرایط برای ما بسیار سخت و دشوار بود.
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به آمارهای اقتصادی گفت: در حوزه اقتصادی، رشد کشور از منفی شش درصد هم اکنون به مثبت چهار درصد تغییر یافته که یک اتفاق مهم پیشگیرانه است و تثبیت نرخ ارز نیز از دیگر اقدامات خوب دولت تدبیر و امید می باشد.

ایرنا