مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به ضرورت های موجود در بازار و افزایش توقع مردم از سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی ‌کننده، گفت: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی با رویکرد اصلاح فرایند با حضور روسای شعب از ابتدای مهر تا امروز 3 برابر شده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مرتضی امینی مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان ضمن تاکید بر لزوم افزایش همکاری با دستگاه های نظارتی با توجه به شرایط موجود اقتصادی افزود: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی افزایش بی سابقه ای یافته و تمرکز این گشت ها بر مراکز تولیدی وتوزیعی با محورکالاهی اساسی است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان ، پیرامون مسائلی مانند گرانفروشی و بازرسی‎ها، اظهار کرد: محور اصلی این بازرسی‎ها طبق اولویت‎های اصلی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است. ما در تعزیرات حکومتی طبق انتظاراتی که هموطنانمان از ما دارند به حوزه‎هایی که عمومیت بیشتری دارند ورود کردیم.
افزایش ۳برابری گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی از ابتدای مهر
مرتضی امینی مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به ضرورت های موجود در بازار و افزایش توقع مردم از سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی ‌کننده، گفت: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی با رویکرد اصلاح فرایند با حضور روسای شعب از ابتدای مهر تا امروز ۳ برابر شده است.
وی ادامه داد: در سیاست‎های جدید، آن کالاهایی را که مردم بیشتر مصرف دارند و قاعدتا تخلفات هم در آن حوزه نیز بیشتر است ورود کردیم و گشت‎های مشترک را با رویکرد اصلاح فرایند در اولویت کارهای خود قرار دادیم. ضمن اینکه %۱۰۰ گشت‎های ما در سراسر استان فعال شدند، قبلا با توجه به اینکه شرایط مهیا نبود این گشت‎ها نیز از کارایی خود فاصله گرفته بودند. ما با همکاری سازمان‎ها و نهادهای مربوط قصد آن را داریم تا یک سری حداقل‎ها را در بازار ایجاد کنیم.
امینی افزود:همه کالاهای اساسی از جمله مرغ، گوشت، اقلام خوراکی سبد خانوار ، لوازم خانگی ،مصالح ساختمانی، آهن و..از مهمترین موضوعات گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی بوده است که تا رسیدن بازار به ثبات همین روند افزایشی گشت مشترک تعزیرات حکومتی ادامه دارد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه های کاشف و ناظر از جمله بسیج ، نیروی انتظامی ، سازمان صمت ، اتاق اصناف سطح تعامل و همکاری این اداره کل را با این دستگاه ها را خوب ارزیابی و بر انسجام و هم افزایی بیشتر تاکید نمود.
وی خاطرنشان کرد ؛ شماره تماس۱۳۵ و سامانه http://tazirat135.ir/ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات و گزارش‌های هموطنان عزیزمان خصوصاً در مورد گرانفروشی ، احتکار و اختفا است.