فرماندار فومن با اشاره به ساخت پروژه ۱۰۱ واحد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فومن، گفت: با توجه به پیشرفت این پروژه انتظار می رود در ایام دهه فجر امسال شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

به گزارش ندای گیلان؛میرشمس مومنی زاده در جلسه شورای  توسعه مشارکت های مردمی که ظهر دوشنبه در سالن آیت الله بهجت فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه و فلسفه وجودی همه خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به محرومان، مستضعفین و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در اولویت قرار دارند، افزود: کمک به این افراد از لذت و معنویت بیشتری برخوردار است.

مومنی زاده تأمین مسکن برای این قشر از جامعه را وظیفه همه مسئولان به ویژه سازمان های تابعه عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سطح شهرستان تعامل و همدلی مطلوبی برای خدمات رسانی به مردم وجود دارد.

وی با اشاره به ساخت پروژه ۱۰۱ واحد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فومن، گفت: با توجه به پیشرفت این پروژه انتظار می رود در ایام دهه فجر امسال شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

فرماندار فومن در ادامه به مشارکت سپاه در ساخت مسکن مددجویی کمیته امداد اشاره کرد و یادآورشد: در این پروژه ۹۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه در حوزه مسکن در سطح شهرستان فعالیت و اقدامات خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: در حوزه مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز نیازمند برنامه ریزی و اقدامات موثر هستیم.

به گفته این مسئول در این حوزه باید از همه ظرفیت های شهرستان و حمایت های استان بهره گیری لازم صورت گرفته تا شاهد برداشتن گام موثر در رفع مشکل مددجویان در حوزه مسکن باشیم.

وی شناسایی مددجویان فاقد مسکن را وظیفه اداره بهزیستی شهرستان عنوان کرد و افزود: باید تعداد افراد،   واحدهای مسکونی مورد نیاز، پراکندگی جمعیتی در حوزه شهری و روستایی تهیه و تدوین و در اختیار فرمانداری قرار گیرد./مهر