در پنجمین روز از هفته دولت چهار پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر103 میلیارد ریال و با حضور معاونت سینمایی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در این شهرستان افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، در پنجمین روز از هفته دولت چهار پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر103 میلیارد ریال و با حضور معاونت سینمایی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در این شهرستان افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

سید محمد احمدی ضمن خیر مقدم وخوش آمد گویی به حاضرین طی سخنانی اظهار داشت:در کنار تمامی مباحث مربوط به عمرانی وپروژه ها لاهیجان مبحث فرهنگی جایگاه ویژه ومهمی در این شهرستان دارد که همیشه باید به آن پرداخت

فرماندار لاهیجان افزود:با توجه به این غنای فرهنگی مجتمع فرهنگی لاهیجان که پس ازگذشت سالها از شروع آن متاسفانه هنوز به پایان نرسیده واز معاون وزیر فرهنگ وارشاد می خواهیم نسبت به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امسال با تلاش همه مدیران 156طرح بالغ بر 48 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح گردید که نسبت به سال قبل 38درصد رشد داشته وبا 76درصد افزایش ریالی به بهره برداری رسیدند

احمدی  درپایان گفت: نگاه دولت تدبیر امید به کلیه موضوعات یک نگاه استراتژیک وبلند مدت می باشد وتجربه ثابت کرده که هر موضوع  را اگر مقطعه ای نگاه کنیم محکوم به شکست می باشد.