با حضور فرماندار رشت و در آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت، بهره برداری از 650 واحد مسکونی روستایی و مسکن مهر، با اعتباری افزون بر ۱۸۸ میلیارد تومان آغاز گردید.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حمیدرضا امام پناهی در آخرین روز از هفته دولت و در مراسم آغاز بهره‌برداری متمرکز از ۶۵۰ واحد مسکونی روستایی و مسکن مهر در محل شهرک مسکن مهر رشت که با حضور مدیران کل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی به انجام رسید، ضمن بیان خسته نباشید به تمامی مسئولین و دست اندرکاران بابت خدمات صورت گرفته، اظهار داشت: یکی از جلوه‌های عدالت اجتماعی، تامین مقرون به صرفه مسکن با کیفیت برای عموم مردم بوده و دولت مردمی ایران قوی مصمم به ایجاد تحول در این حوزه می‌باشد.

 فرماندار رشت در مراسم آغاز بهره برداری همزمان از 650 واحد مسکونی، شامل بهسازی ۳۶۲ واحد مسکن روستایی و ۲۸۸ واحد مسکن مهر که با صرف هزینه ۱۸۸ میلیارد و 640 میلیون تومان اجرایی شده است، اظهار داشت: تحقق اهداف دولت برای تحول در حوزه مسکن منوط به استفاده درست از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود میباشد.

وی نقش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تعاونی های انبوه سازی در حل معضل مسکن را مهم ارزیابی و خواستار حمایت همه دستگاه‌ها در این زمینه شد.

 امام پناهی با اظهار این مطلب که با اعتماد به توانمندی های موجود، سرعت عمل مطابق با برنامه ریزی ها و باور به حضور در میدان عمل؛ تحقق وعده دولت در ساخت سالیانه یک میلیون واحد، دست یافتنی خواهد بود، گفت: امیدواریم روزی فرا برسد که دیگر مسئله‌ای به نام مسکن مطرح نباشد.

 وی افزود: با تحرک در حوزه ساخت و ساز؛ بسیاری از صنایع، فعالیت‌های وابسته و مشاغل مرتبط، دوران رونق و اشتغالزایی را تجربه خواهند کرد.