رییس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس برای تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به حجم فزآینده سفر در تعطیلات عید سعید فطر و همچنین تعطیلات پایان هفته و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقا ضریب ایمنی، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم «رشت -قزوین» ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «اردبیل – آستارا» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ممنوع است.

این مقام انتظامی در پایان بیان کرد: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت ترافیکی پیش‌بینی شده ضمن اطلاع‌رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.