به جهت درخواست مصرانه و مکرر مخاطبان استانهای دیگر کشور و به جهت توسعه متوازن کار رسانه ای در گستره ملی و فراملی، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این تغییر نام صورت گرفت.

به گزارش ندای گیلان،پایگاه خبری “اعتدال شمال در مطلبی از تغییر نام این سایت به  «خط اعتدال» خبر داد. در این مطلب آمده است:

به جهت درخواست مصرانه و مکرر مخاطبان استانهای دیگر کشور و به جهت توسعه متوازن کار رسانه ای در گستره ملی و فراملی، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این تغییر نام صورت گرفت.

نزدیک به چهار سال از زمان تاسیس رسانه «اعتدال شمال»گذشت، زمانی البته آکنده از همه خاطرات تلخ و شیرین و مملو از کسب رهیافت های بسیار،که بر ما سپری شد. رسانه ای که با حفظ عزت و استقلال خود توانست با تکیه بر فضل و عنایت الهی،نقش مثبت و موثر در تبیین و تثبیت گفتمان بلند و رهایی بخش «اعتدال» – به عنوان تنها بدیل مناسب برای برون رفت از معضلات سیاسی و فرهنگی جامعه کنونی ما – ایفاء نماید، رسانه ای که در چارچوب فضای مجازی به سهم و قسم مقدور،قادر شد،رسالت اعتدالی و کارکرد تعریف شده رسانه ای خود را در بین مردم، نخبگان و گروه های سیاسی اجتماعی و اقتصادی اداء نموده و در خور لطف و مهر اقشار مختلف جامعه ی رو به اصلاح و اعتدال ایران، جایگاه لطیف و رفیعی پیدا کند…و ناگفته پیداست که اینهمه از نظر لطف شما می بینیم.
هم اکنون این رسانه با بهره گیری از همه تجارب و اندوخته های مستمر نیکو و دریافت نام و نشان زیبنده دیگر، در توان و ترازی برتر،با استعانت از تیم تحریریه حرفه ای و فن آور -که نوعاً برگرفته از سیاستمداران و اساتید برجسته کشوری در حوزه های مختلف است – و نیز زیر نظر شورای سیاستگذاری، پا به عرصه کشوری گذاشته و در نظر دارد بیش از پیش و کماکان با حفظ همان تفرد و حریت فکری، در جهت تبیین و تحقق مطالبات مردم شریف حرکت کند و از این جهت کماکان صمیمانه،دست حاجت را در تکمیل و تعمیق این راه پرافتخار به سوی شما عزیزان می گشاید،باشد که چون همیشه روزگار،کانون امید و نقطه استمداد همت ما باشید.

توفیق و کفایت از خداوند است…

 

شورای سیاستگذاری پایگاه خبری تحلیلی« خط اعتدال »

توضیح: آدرس دفتر تهران متعاقباً اعلام می گردد …