استقلال موفق شد گل ابتدایی پرسپولیس را با 3گلی که اسماعیلی، قربانی و رضایی به ثمر رساندند، جبران کند تا شوک بزرگی در استادیوم آزادی به حریف بدهد.

به گزارش ندای گیلان؛پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی موفق شد با گل مهدی طارمی از حریف پیش بیفتد و استقلالی ها را در هراس انتظار یک شکست بزرگ فرو ببرد، اما بازگشت باشکوه به سبک علیمنصور و شاگردانش سه گل اعجاب انگیز برای آبی‌ها به همراه داشت تا نیمه اول با نتیجه عجیب 3 بر یک خاتمه یابد.

24 بهمن 1395         ورزشگاه آزادی: 77 هزار تماشاگر

تیم داوری: علیرضا فغانی، رضا منصوری، سعید علی نژادیان و اشکان خورشیدی/ ناظر داوری: زاهد بحرینی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، رامین رضاییان (علی علیپور-67)، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی ، خسرو حیدری(حقدوست-69) ، پادوانی ، رابسون ،میلاد  زکی‌پور ، امید ابراهیمی ، بهنام برزای، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی(فرشید باقری-86)، کاوه رضایی و علی قربانی (مجید حسینی-61)

سرمربی: علیرضا منصوریان

اخطار:

26- رابسون جانواریو

39- حسین ماهینی

73- فرشید اسماعیلی

92: سید مهدی رحمتی (اخراج)

شرح گل‌ها:

استقلال 0 پرسپولیس 1: (دقیقه 4، سروش رفیعی) ارسال از سمت چپ توسط محسن مسلمان را سروش رفیعی با ضربه ای دقیق تبدیل به گل کرد. شروع طوفانی! (پرسپولیس 1-0 جلو افتاد)

استقلال 1 پرسپولیس 1: دقیقه 18، فرشید اسماعیلی):دفع اشتباه مدافعان پرسپولیس توپ را انداخت جلوی پای فرشید اسماعیلی و شوت سرضرب اسماعیلی حساب کار را 1-1 کرد.

استقلال 2 پرسپولیس 1: (دقیقه 20، علی قربانی): سانتر زیبای اسماعیلی از چپ و ضربه سر قربانی حساب کار را 2-1 به سود استقلال کرد.

استقلال 3 پرسپولیس 1: ( دقیقه 45، کاوه رضایی): یک ضد حمله و کاوه رضایی در بین نفرات کم تعداد مدافعان پرسپولیس با فریب انصاری و ضربه ای دقیق بار دیگر دروازه بیرانوند را گشود.

استقلال 3 پرسپولیس 2 (دقیقه 90+2) سید جلال حسینی روی یک کرنر با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد.

 

سروش

 

دقایق حساس:

 

10. سانتر مسلمان از چپ با ضربه سر خطرناک طارمی همراه شد. توپ با فاصله کمی به بیرون رفت.

12. استقلال می‌توانست به گل برسد. خسرو از راست فرار کرد، اما نتوانست توپ را به رضایی برساند. سانتر بد او موقعیت را ربود.

30. کاشته رضاییان با ضربه سر طارمی همراه شد. توپ با فاصله کمی به اوت رفت.

32. فرار کاوه رضایی. توپ را به برزای داد. برزای از پشت محوطه شوت زد و توپ به اوت رفت.

41. کاشته رامین رضاییان با فاصله کمی به بیرون رفت.

56. طارمی با پاس رفیعی تک به تک شد، اما در مصاف با رحمتی ناکام ماند و توپ را به پای رحمتی کوبید.

87. سانتر امیری از چپ ضربه سر سیدجلال حسینی را به دنبال داشت. توپ به تیر دروازه خورد و در ادامه طارمی نتوانست به توپ برگشتی ضربه بزند.

حواشی:

– با اینکه گفته می‌شد بلیت‌فروشی تماماً به صورت الکترونیکی خواهد بود، گیتهای ورزشگاه بلیت‌فروشی را به صورت دستی هم انجام می‌دادند.

– بارندگی باعث شده بود که تماشاگران تا دو ساعت پیش از شروع بازی تنها بخش کمی از ورزشگاه را پر کنند.

– اعلام خطای خسرو حیدری در دقیقه 8 اعتراض هواداران استقلال را در پی داشت.

– در دقیقه 14بین صادق محرمی و زکی‌پور بر سر پرتاب اوت با هم درگیر شدند و یکدیگر را هول دادند.

– 23: اصابت توپ به سر اسماعیلی پای کادر پزشکی را به زمین باز  کرد.

– 91: درگیری بین رحمتی و سید جلال: روی یک کرنر حسینی پایش را گذاشت روی دست رحمتی و این دو بازیکن با هم درگیر شدند. درگیری آنها پس از اخراج رحمتی از بازی هم ادامه داشت.

photo_2017-02-12_17-11-06