تزهوش تابان با اشاره به اینکه تعامل با یکدیگر می‌تواند مشکلات بسیاری را برطرف کند، گفت: استقرار دبیرخانه تعاون، اصناف و بازرگانی در اتاق بازرگانی گیلان می‌تواند بر تعامل بیشتر در این زمینه تاثیرگذار باشد

ندای گیلان:دبیرخانه مشترک اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف گیلان برای تعامل و هماهنگی بیشتر در اجرای اقتصاد مقاومتی تشکیل شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان پیش از ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف این استان با اشاره به اهمیت تعامل بین بخش‌خصوصی و دولت اظهار کرد: در گیلان تعامل بین تمام دستگاه‌های بخش‌خصوصی و دولتی وجود دارد.

هادی تیز‌هوش‌تابان با بیان اینکه در گیلان نهادهای غیردولتی پراکنده هستند، تصریح کرد: عدم هماهنگی به تجار و بازرگانان فشار مضاعف وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تعامل با یکدیگر می‌تواند مشکلات بسیاری را برطرف کند، گفت: استقرار دبیرخانه تعاون، اصناف و بازرگانی در اتاق بازرگانی گیلان می‌تواند بر تعامل بیشتر در این زمینه تاثیرگذار باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان برگزاری سمینار مشترک سه اتاق‌های مذکور را برای همکاری‌های سه‌جانبه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مهم دانست.

رئیس اتاق اصناف رشت نیز در نشست مذکور با ابراز خرسندی از برگزاری نشست مشترک سه اتاق مذکور اظهار کرد: امروز فضا برای اتحاد و همدلی بیشتر آمده است.

جلال‌الدین محمدشکریه با اشاره به اینکه دولت با مشاهده اتحاد بخش‌خصوصی روی برنامه‌ها نرمش نشان می‌دهد، گفت: گیلان نخستین استان کشور بوده که در تشکیل دبیرخانه مشترک اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون پیشگام شده است.

وی با بیان اینکه نیاز است همایشی با مجموعه اقتصاد دولت توسط اتاق‌های سراسر کشور برگزار شود، خاطرنشان کرد: اگر در کنار یکدیگر باشیم می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.

مدیر عامل تعاونی مرزنشینان گیلان نیز در جلسه مذکور برگزاری نشست تعاملی سران سه تعاونی مذکور را مهم دانست و گفت: برگزاری این جلسات در هر ماه می‌تواند تاثیرگذار باشد.

انوش خوشحال با بیان اینکه بسیاری از بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌هایی که وضع می‌شود سازمان‌‌های دولتی در جریان امورات بخش خصوصی نیستند، اظهار کرد: سران سه اتاق مذکور باید یکدیگر را حمایت کنند.

وی رسیدگی به مشکلات بخش‌خصوصی در جلسات سه‌جانبه مذکور را مهم و موثر خواند و یادآور شد: با انتقال اطلاعات در این جلسات می‌توانیم در اجرای دستورالعمل‌ها بخش‌خصوصی را تقویت کنیم.

این مسئول امور مالیاتی و ارزش افزوده را از مشکلات تعاونی‌ها عنوان کرد و متذکر شد: عدم آموزش صحیح در مرکز استان مشکلات مالیاتی را گریبانگیر بخش‌خصوصی می‌کند./فارس