مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از خرید بیش از ۷۴ میلیارد تومان کالا در استان با کالابرگ الکترونیک خبر داد.

به گزارش  ندای گیلان از رشت، سیاوش آقاجانی گفت : با اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک در گیلان ، تاکنون با انجام ۱۰۹ هزار و ۸۸۲ تراکنش در فروشگاه‌های عضو شبکه ملی اعتبار در استان، مردم گیلان ۷۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کالا با کالابرگ الکترونیک خریداری کردند.

وی از امکان افزایش اعتبار یارانه خانوار‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی و دهک‌های اول تا پنجم خبر داد و افزود: در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومانی با کالابرگ الکترونیک، ۱۲۰ هزار تومان به اعتبار یارانه افزوده می‌شود.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت : تاکنون ۵۱ هزار و ۷۲۰ خانوار گیلانی در طرح کالابرگ الکترونیک مشارکت داشته اند.

سیاوش آقاجانی با اشاره به اتصال ۴۱۶ شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای به طرح کالابرگ الکترونیک ، افزود: هزار و ۶۵ صندوق فعال در فروشگاه‌های بزرگ و ۲ هزار و ۶۹۴ صندوق فعال در فروشگاه‌های خُرد در طرح کالابرگ الکترونیک گیلان مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه از ۱۱۳ دهستان گیلان ، ۸۸ دهستان به این طرح پیوسته اند، اضافه کرد: از فرمانداران و بخشداران انتظار داریم که برای فراهم سازی زیرساخت‌های طرح کالابرگ الکترونیک تبلیغات محیطی انجام دهند.